شنبه 1 ارديبهشت 1403

فرماندار قشم :

 فرماندار قشم :
توجه به ظرفیت‌های ویژه آبی-ساحلی
توجه به ظرفیت‌های ویژه آبی-ساحلی این شهرستان و سرمایه‌گذاری در این بخش، رونق و پیشرفت پایدار ورزشی را تضمین می‌کند که باید این مهم پیگیری شود.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا از فرمانداری قشم، محمد محمدحسینی تختی در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: رونق و پیشرفت در زمینه‌های مختلف ورزشی، با توجه به منابع و ظرفیت های در دسترس شتاب می‌گیرد.

وی ادامه داد: اطمینان سرمایه‌گذاران از همکاری دستگاه‌های اجرایی و ورود آنان برای تامین زیرساخت‌ها فضا را برای نقش آفرینی شایسته قشم در ورزش های مناسب با شرایط شهرستان فراهم می‌سازد.

فرماندار شهرستان قشم با یادآوری دیدگاه دولت در توجه به جوانان تصریح کرد: فراهم کردن زمینه پرورش استعدادهای نوجوانان، جوانان و تضمین سلامتی اقشار مختلف جامعه و همچنین برقراری عدالت توسعه‌ای در زمینه های مختلف در گرو توجه به زیرساخت‌هاست.

وی افزود: معطل ماندن طرح‌های زیر ساختی ورزشی قابل توجیه نیست و تکمیل این طرح‌ها را باید با پیگیری، جلب مشارکت‌های غیر دولتی و برون سپاری برخی نقش‌ها پیگیری کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


 

http://www.abai.ir/News/1/61339
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی