جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و دوم ارديبهشت 1401 ساعت 15:27
کد : 61344

رقابت‌ها

رقابت‌ها
سوپرتورنمنت
کلاسیک سوپربت رومانی به یک تساوی دیگر دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، علیرضا فیروزجا که در سوپرتورنمنت کلاسیک سوپربت رومانی شرکت کرده است، چهارشنبه شب و پس از یک روز استراحت، در دور ششم این رقابت ها به مصاف شهریار ممدیاروف سوپراستاد بزرگ آذربایجانی رفت و به تساوی رضایت داد.

این تساوی درحالی برای فیروزجا به دست آمد که او باریتینگ ۲۸۰۴ در این رقابت‌های شرکت کرده است. حریف آذربایجانی فیروزجا در دور ششم این مسابقات دارای ریتنیگ ۲۷۷۰ بود.

فیروزجا در این رقابت‌ها تا پایان دور ششم هیچ بردی را به نام خود ثبت نکرده است. این شطرنج باز تاکنون به پنج تساوی و یک شکست دست یافته تا با این نتایج او ۲.۵ امتیازی شود و در رده یکی مانده به آخر این رقابت ها بایستد. همچنین فیروزجا با عملکرد خود تا کنون حدود ۹ واحد ریتینگ زنده خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، وسلی سو و لوون آرونیان دو شطرنج باز ۴ امتیازی این رقابت‌ها هستند که موفق شدند در صدر این مسابقات قرار بگیرند.

سوپرتورنمنت رومانی اولین رقابت از سری مسابقات گرندچس تور ۲۰۲۲ است که در آن ۱۰ شطرنج‌باز به مصاف هم می‌روند.

قرار است پنج رقابت در سری رقابت‌های گرند چس تور برگزار شود که مجموع جوایز آن ۱.۴ میلیون دلار تخمین زده شده است. همچنین قهرمان سوپرتورنمنت رومانی می‌تواند ۱۰۰ هزار دلار را به دست آورد.

http://www.abai.ir/News/1/61344
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی