پنج شنبه 30 فروردين 1403
تاريخ:سی و يکم ارديبهشت 1401 ساعت 14:25
کد : 61371

فدراسیون همگانی

فدراسیون همگانی
چه درخواستی دارد؟

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی از رییس جمهور درخواست کرد بیش از هر زمان دیگری در راستای انجام ورزش در بین تمامی اقشار جمعیتی، اقدامات موثرتری در دستور کار قرار دهید.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، افشین ملایی در سومین هفته همایش پیاده روی ایرانیان با اشاره به وضعیت کم تحرکی مردم و خطراتی که آن ها را تهدید می کند، خطاب به رییس جمهور، گفت: آقای رییس جمهور امیدوارم صدای من را به عنوان نماینده مردم در حوزه ورزش همگانی بشنوید. از حضرتعالی درخواست دارم از مشاوران خود بخواهید وضعیت کم تحرکی ایرانیان را به طور رسمی به شما گزارش کنند و اگر این گزارش را مطالعه کردید بیش از هر زمان دیگری به ضرورت ورزش در بین تمامی اقشار جمعیتی، اقدامات موثرتری را در دستور کار قرار دهید.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: خواهش من این است که آمار کم تحرکی را مطالعه فرمایید و به استناد آن گزارش اقدامات لازم را پشتیبانی کنید.

سومین هفته همایش پیاده روی ایرانیان با مشارکت شهرها و استان‌های مختلف اعم از زنجان، تهران فارس. گیلان، قم، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه و کرمان برگزار شد. همایش پیاده روی استان ابهر با مشارکت ۸۰۰۰ نفری و پیمایش مسیر ۷ کیلومتری، همایش بزرگ پیاده روی استان تهران با مشارکت آموزش ‌و پرورش نواحی نوزده گانه استان تهران و ادارات ورزش و جوانان حوزه‌ها، هیات همگانی استان تهران و شهرستان‌های استان از مقابل دانشگاه تهران آغاز و به سمت میدان آزادی برگزار شد. همچنین همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت ۵۰۰۰ نفری مردم در استان فارس برگزار شد.

استان قم نیز با برگزاری همایش و پیمایش ۴ کیلومتری در این لیگ مشارکت کرد. همچنین همایش‌های پیاده روی همزمان در استان اردبیل در اصلاندوز و شهرستان تاریخی برگزار شد؛ همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان اصلاندوز با مشارکت خانواده آموزش و پرورش و همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان کنزق نیز با مشارکت خانواده هلال احمر روستای مدنظر قرار گرفت که طی آن مسافت ۴ کیلومتری پیمایش شد.

گفتنی است همزمان با برنامه‌های مربوطه، همایش پیاده روی بانوان در پاوه استان کرمانشاه، همایش پیاده روی خانوادگی در فراهان استان مرکزی و بردسیر استان کرمان با مشارکت ۱۵۰۰ نفری مردم برگزار شد.

http://www.abai.ir/News//61371
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی