شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:هفدهم خرداد 1401 ساعت 13:59
کد : 61391

دبیر سابق

دبیر سابق
هیات اسکیت خوزستان
دبیر سابق هیات اسکیت خوزستان به عملکرد رییس این هیات انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسئولان اداره کل ورزش استان به مسائل این هیات شد.

خلف جاسم زرگانی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا در خصوص وضعیت اسکیت خوزستان اظهارکرد: طی ماه‌های گذشته شاهد اخبار کذب از سوی رئیس هیات اسکیت استان خوزستان بوده‌ایم؛ او مدعی شده است در زمان ریاست وی برای اولین بار رشته بورد و اگروسیو در خوزستان استارت خورده است. اما اگر اخبار اسکیت استان را رصد کرده باشیم متوجه می‌شویم در سال ۱۳۹۵ در پارک ۴۲ هکتاری اهواز و در زمان ریاست خانم موالی‌زاده میزبان مسابقات اگروسیو و بورد انتخابی کشور بوده است. در همین راستا نیز مهدی صالحی، آرین بهبهانی، صادق موسوی و مهدی فراز از استان خوزستان در اردوی انتخابی تیم ملی حضور داشتند.

وی ادامه داد: خبر کذب دیگر این است که رئیس فعلی هیات اسکیت خوزستان از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در دو بخش بانوان و آقایان در اهواز خبر داد و وقتی این کلاس‌ها برگزار شدند شاهد بودیم برخلاف اینکه عنوان شده بود کلاس‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان به مدت ۵ روز برگزار خواهند شد، برای هر دو بخش به مدت دو روز برگزار شد که این کلاس‌ها با حضور خانم‌ها و آقایان، در زمین فوتسال و بدون نظارت و با حضور افراد غیرمرتبط برگزار شد.

این مربی اسکیت خاطرنشان کرد: ضمن اینکه رئیس هیات کلاس مربیگری و کارگاه بازآموزی مربیان را به صورت همزمان برگزار کرد که یک تخلف است زیرا در هیچ کلاسی مربی و شاگرد به صورت همزمان مورد آموزش قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: همچنین رئیس فعلی هیات، رؤسای کمیته‌های مختلف هیات را از افراد غیر متخصص و غیر بومی منصوب کرده است، در حالی که شهرستان اهواز مربیان و داوران درجه یک دارد. امیدوارم مسئولان ورزش خوزستان پیگیر این مسائل باشند.

خلف زرگانی همچنین گفت: خوزستان در وضعیت کرونا دو ورزشکار در اردوی تیم ملی داشت که یکی از آن ها به عضویت تیم ملی در آمد که شروع این فراین نیز از زمان ریاست قبلی هیات بوده است و آقای ظهیری هیچ اقدام مثبتی نداشته است.

وی با اشاره به فراخوان استعداد یابی هیات اسکیت خوزستان، عنوان کرد: در این استعدادیابی قید شده برای سنین ۳ تا ۱۶ سال، در حالی که دوران ۳ تا ۹ سال، دوران مناسبی برای استعدادیابی نیست و این اقدام هیات، کارشناسی شده و منطقی نیست. در این دوران سنی ورزش باید بیشتر به صورت بازی باشد.

این مربی با بیان این که به داد اسکیت خوزستان برسید، ادامه داد: افرا خبره ورزشی در هیات و هیات رییس وجود ندارد. حتی رییس هیات، نایب رییس هیات را که اهل زنجان است برای این سمت انتخاب کرده و اداره کل ورزش استان نیز نسبت به این موضوع گلایه داشته است اما متاسفانه پشت پرده مسایل دیگری است و وقتی هم عده ای به کار رییس هیات اعتراض می‌کنند نامه میزند و کارت مربیگری و داوری آن‌ها را ابطال می‌کند! حتی وقتی به اداره‌کل ورزش خوزستان این موضوع را اطلاع دادیم به شدت ناراحت شدند.

وی بیان کرد: رییس هیات اسکیت خوزستان حتی خود را به عنوان مشاور مدیرکل ورزش خوزستان معرفی می کند، در حالی که به این صورت نیست. ما تمام این مسائل را به اطلاع اداره کل ورزش خوزستان رسانده‌ایم.

http://www.abai.ir/News/1/61391
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی