جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:بيست و دوم خرداد 1401 ساعت 13:04
کد : 61401

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری
مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان
مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری از اعزام دو دوچرخه سوار به مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته پیست برگزار می‌شود که امید به کسب مدال طلا مهدی محمدی در ۴ کیلومتر انفرادی داریم.

فرهاد عصفوری به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره زمان اعزام دوچرخه سواران معلول به مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان، اظهار کرد: مهدی محمدی و بهروز فرزاد دو دوچرخه سوار اعزامی به این مسابقات هستند که روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد عازم هندوستان می‌شوند که البته بهروز فرزاد با هزینه شخصی و با حمایت اسپانسر در این تورنمنت شرکت خواهد کرد که در صورت کسب مدال مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان شروع مسابقات این دوچرخه سوار گفت: مسابقات از روز شنبه ۲۸ خرداد در ماده پیست (یک کیلومتر و ۴ کیلومتر انفرادی) شروع می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. هر دو دوچرخه سوار در شرایط آمادگی خوبی بسر می‌برند و مشکل خاصی وجود ندارد.

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال توسط دوچرخه‌سواران در قهرمانی آسیا وجود دارد، افزود: مهدی محمدی یکی از دوچرخه سواران باتجربه و خوب کشورمان است که در مسابقات جاده موفق به کسب مدال طلا شد، در این تورنمنت نیز با توجه به این که ۴ کیلومتر انفرادی رشته تخصصی محمدی است، امید زیادی به کسب مدال طلا او در این ماده داریم. البته بهروز فرزاد نیز شانس زیادی برای کسب مدال در یک کیلومتر انفرادی دارد.

عصفوری پیرامون این پرسش که آیا دوچرخه سواران اعزامی مشکلی از نظر تجهیزات برای شرکت در قهرمانی آسیا ندارند، خاطرنشان کرد: با توجه به این که دوچرخه‌سواران معلول تحت حمایت فدراسیون دوچرخه سواری هستند، کلیه تجهیزات و امکانات لازم توسط فدراسیون در اختیار ورزشکاران اعزامی قرار داده شده و مشکلی از نظر تجهیزات وجود ندارد.

http://www.abai.ir/News/1/61401
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی