جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و هشتم خرداد 1401 ساعت 14:24
کد : 61406

محرومیت ۳ ساله

محرومیت ۳ ساله
یک وزنه‌بردار و یک ملی‌پوش کوراش

یک وزنه بردار و یکی از ملی پوشان کوراش ایران به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۳ سال محرومیت از فعالیت در تمام حوزه‌های ورزشی محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، محمد هادی پورحسینی از رشته وزنه برداری و صدف بیرانوند از تیم ملی کوراش به سه سال محرومیت از فعالیت در تمام حوزه های ورزشی محکوم شدند.

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) "محمد هادی پورحسینی" ورزشکار رشته وزنه برداری را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه گروه S1 (آندروستان دیول) از تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ تا ۱۴۰۴/۰۲/۱۶ و "صدف بیرانوند" ورزشکار رشته کوراش را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه گروه S1 (نورآندروسترون) از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ تا ۱۴۰۴/۰۳/۰۷، محکوم کرد.

بر اساس بند ۱۰.۸.۱ مجموعه قوانین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران در صورتی که ورزشکار یا شخص دیگر، پس از ابلاغ ارتکاب تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ توسط ایران نادو که می تواند باعث محرومیت ۴ ساله یا بیشتر شود، در مدت کمتر از ۲۰ روز از دریافت ابلاغیه، تخلف را بپذیرد و دوره قطعی محرومیت را قبول کند، می تواند از یک سال کاهش دوره محرومیت تعیین شده از سوی ایران نادو بهره مند شود بنابراین با توجه به پذیرش تخلف توسط ورزشکاران مربوطه و همکاری با ایران نادو احکام صادره برای آنان از ۴ سال به ۳ سال تقلیل پیدا کرده است.

http://www.abai.ir/News/1/61406
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی