جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و هشتم خرداد 1401 ساعت 14:35
کد : 61408

اشرف

اشرف
جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد

نایب رییس فدراسیون قایقرانی جایزه ترویج بازی جوانمردانه را در مراسم سالیانه کمیته بین‌المللی بازی جوانمردانه دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، کمیته بین‌المللی بازی جوانمردانه یک ارگان غیردولتی در خدمت ترویج روحیه ورزشکاری در رقابت‌‎های ورزشی است. این کمیته سالیانه جوایزی به ورزشکارانی که بازی‌های جوانمردانه انجام می‌دهند، اهدا می‌کند. مراسم امسال این کمیته پس از چند سال تعویق به دلیل شیوع کرونا، شب گذشته در بوداپست مجارستان برگزار شد.

کتایون اشرف نایب‌رییس فدراسیون قایقرانی که پیش از این سوی کمیته برگزاری به این مراسم دعوت شده بود، جایزه بخش "ویلی دومه" برای ترویج و توسعه ورزش جوانمردانه را دریافت کرد.

اشرف به دلیل فعالیت‌هایی در زمینه توسعه ورزش قایقرانی زنان با پروژه توسعه و گسترش ورزش زنان در سال ۲۰۱۷، نخبه‌گزینی و آموزش نوجوانان و مربیان قایقرانی که منتهی به کسب دو سهمیه المپیک نوجوانان ۲۰۱۸، برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان در رودخانه کرج و داوری در مسابقات قهرمانی جهان اسلالوم ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، کاندیدای دریافت این جایزه بود.

نایب‌رییس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره دریافت این جایزه گفت: این جایزه متعلق به تمام کسانی است که سالها برای ترویج ورزش پهلوانی تلاش کردند و اغلب دیده نشدند. کسانی که آرزویشان تحقق آرزوهای دیگران بوده و هست، کسانی که معتقدند داشتن روح جوانمردانه ارزشمندتر از بردن در یک مسابقه است. این افراد را ما در جامعه در قالب پدر، مادر، داور، مربی، رسانه و ورزشکار می‌بینیم و این جایزه را تقدیم تمام این افراد می‌کنم.

اشرف پیش از این به دلیل حمایت از ورزش زنان موفق به دریافت جایزه پاروی طلایی فدراسیون جهانی قایقرانی شده بود.

http://www.abai.ir/News/1/61408
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی