شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:پنجم تير 1401 ساعت 12:51
کد : 61426

به گزارش پایگاه خبری آبا

به گزارش پایگاه خبری آبا
دوسال از صعود تیم فوتبال آلومینیوم
در حالی که دوسال از صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر می گذرد، همچنان استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک نواقص و مشکلات زیادی برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، فصل گذشته هم در چندین هفته، خبرها از عدم واگذاری میزبانی مسابقات به تیم آلومینیوم حکایت داشت که با رایزنی مسئولان و به لطف بدون تماشاگر بودن بازی ها، این اتفاق رخ نداد، اما این روزها سازمان لیگ با حساسیت بیشتری به موضوع تجهیز کامل استادیوم های لیگ برتر ورود کرده و این نگرانی در بین اهالی فوتبال اراک وجود دارد که در فصل جدید میزبانی تیم آلومینیوم دچار مشکل شود.

در همین ارتباط محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مطمئنا تیم آلومینیوم اراک برای حضور سرافرازانه و مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر فصل بیست و دوم، به همکاری و مساعدت همه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط نیاز دارد.

وی ادامه داد: اصلی ترین موضوع مورد نظر، واگذاری ۱۰ ساله مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک بر اساس ماده ۲۷ قانون الحاقی است که با مذاکرات انجام شده با مدیرکل ورزش و جوانان استان، مقدمات کار فراهم شده و با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر از مردادماه، تسریع در روند واگذاری نیاز به دستور و پیگیری مسئولان دارد. از طرف دیگر رفع نواقص و نزدیک کردن این استادیوم به استانداردهای مورد نظر فدراسیون نیاز به انجام تعمیرات عمرانی در گوشه و کنار مجموعه دارد که این موضوع در سایه حمایت مسئولان انجام پذیر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار کرد: در این خصوص نیاز به اجرای پروژه های زودبازده و بهسازی برخی مکان هاست که باید با مشارکت ریالی اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه آلومینیوم اجرایی شود، ضمن اینکه با توجه به وجود شرکت های بزرگ صنعتی که اکثرا از بهترین و توانمندترین مجموعه ها در حوزه های مختلف هستند، می توان در یک نشست مشترک از ظرفیت آنها برای ایجاد CIP ، تکمیل و بهسازی VIP تعمیر و بازسازی نیمکت های ذخیره و ایجاد میکسون استفاده کرد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61426
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی