شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:پنجم تير 1401 ساعت 13:11
کد : 61431

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان
نمایش ناهید کیانی و کسب مدال طلای آسیا
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان از نمایش ناهید کیانی و کسب مدال طلای آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: از زهرا شیدایی توقع بیشتری داشتم.

مینو مداح به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره کسب مدال طلای ناهید کیانی در رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا، اظهار کرد: قهرمانی ناهید کیانی و کسب مدال طلای آسیا را به همه تبریک می‌گویم. این موفقیت حاصل یک کار گروهی بود و قطعا یک شخص نمی‌تواند به تنهایی به موفقیت برسد. امیدوارم دو روز سخت بعدی هم، بچه ها ما را سربلند کنند و با دست پر به ایران بازگردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درباره سطح کیفی این مسابقات، گفت: حریفان خوبی از کره جنوبی، چین، فیلیپین، تایلند، ازبکستان و همه کشورهایی که دنبال کسب مدال المپیک پاریس هستند در این مسابقات حاضر شده اند و سطح کیفی رقابت ها بالاست.

وی با ابراز رضایت از عملکرد ناهید کیانی، خاطرنشان کرد: کیانی عملکرد بسیار خوبی داشت و خیلی سنجیده مبارزه کرد. او اولین مدال طلای خود در آسیا را بدست آورد و با نمایشی حساب شده و هوشمندانه توانست بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد. کسب این مدال این باعث افتخار است و مخصوصا اینکه او در هر ۳ مبارزه خود در راندهای اول و دوم مقابل رقبا پیروز شد. این مدال طلا برای ما شروع خوب و قدرتمندانه ای بود.

مداح درباره عملکرد زهرا شیدایی و کسب مدال برنز آسیا، گفت: شیدایی متاسفانه علی رغم انتظار بیشتری که از او داشتیم زورش به حریف چینی نرسید. حریف چینی به لحاظ فیزیکی برتری داشت. البته توقع من از شیدایی بیشتر بود. انتظار دارم در آینده شاهد عملکرد بهتری از او در میادین باشیم. مدال برنز او نیز برای ما ارزشمند است. امیدوارم در روزهای بعدی نیز دل مردم را با کسب نتایج خوب شاد کنیم.

http://www.abai.ir/News/1/61431
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی