جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:چهاردهم تير 1401 ساعت 11:45
کد : 61455

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان:

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان:
امیدوارم رای من در مجمع فوتبال تاثیر داشته باشد

ملی‌پوشان فوتبال زنان وضعیت تیم ملی قبل از اعزام به تورنمنت کافا را مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، آخرین اردوی تیم ملی فوتبال زنان قبل از اعزام به تورنمنت آسیای مرکزی موسوم به کافا در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.
سارا ظهرابی‌نیا، کاپیتان تیم ملی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی در نبود بهناز طاهرخانی گفت: کاش خانم طاهرخانی در اردو بود. او و خانم قنبری از بزرگان فوتبال زنان ایران هستند. کاپیتانی مسئولیت بزرگی است که امیدوارم از عهده آن بر بیایم.

او در واکنش به این شائبه که اعلام لیست تیم ملی قبل از مجمع به دلیل این بود که رای کاپیتان تیم ملی محاسبه شود آیا درست است؟ بیان کرد: بله امیدوارم بتوانیم انتخاب خوبی داشته باشیم. رای ما تاثیر داشته باشد و به فوتبال زنان و مردان کمک کند.

کاپیتان تیم ملی در مورد رقیبان ایران در کافا گفت: تیم‌های قوی در این مسابقات شرکت می‌کنند. تقریباً سرسخت‌ترین بازی ما ازبکستان است اما هیچ مسابقه‌ای را دست کم نمی‌گیریم و پرقدرت می رویم. چهار فینال داریم.

مدافع تیم ملی: امکانات تیم ملی قبلا بهتر بود

حدیث بساط شیر، مدافع تیم ملی فوتبال زنان نیز در مورد شرایط تمرینی تیم گفت: خوشبختانه بازیکنان آماده هستند. اردوی ما دیر تشکیل شد و وقت کمی داشتیم اما طبق برنامه‌ریزی کادرفنی اکنون به آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم از مسابقات کافا دست پر برگردیم.

او در مورد تفاوت امکانات در اردوهای آماده‌سازی زمان سرمربیگری مریم ایراندوست و تفاوت آن با زمان مریم آزمون گفت: آن زمان به دلیل صعودی که داشتتند تجهیزات بیش‌تری در اختیار تیم ملی قرار داده شد البته الان هم کمبود خاصی نداریم یعنی همان روند طی می‌شود و اگر نواقصی وجود دارد به دلیل زمان کم ما است.

مدافع تیم ملی در مورد رقیبان ایران در تورنمنت کافا گفت: ازبکستان قوی‌ترین حریف‌مان است که در آخرین مسابقه روبه‌روی این تیم قرار می‌گیریم کادر فنی می‌توانند مسابقات این تیم را ببینند و آنالیز کنند. امیدوارم با آنالیز خوبی جلوی این تیم برویم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61455
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی