سه شنبه 28 فروردين 1403
تاريخ:بيستم تير 1401 ساعت 14:36
کد : 61464

کمانداران

کمانداران
از تیم ملی خط خوردند

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: کمانداران شاکی که امروز در اردو حضور پیدا نکردند از تیم ملی خط خوردند و نفرات دیگری جایگزین آنها شدند.

اسماعیل عبادی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره وضعیت حمزه نکویی و ویدا حلیمیان که به دلیل حذف شدن از لیست نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، امروز در اردوی تیم ملی حاضر نشدند، اظهار کرد: حمزه نکویی و ویدا حلیمیان جزو نفرات چهارم تیم ملی بودند و اعزام آنها به بازیهای کشورهای اسلامی قطعی نبود که نسبت به این مساله اعتراض داشته باشند. دوره قبل نیز ما با ۶ کماندار زن و مرد در بازیهای کشورهای اسلامی حضور داشتیم و این دوره نیز میزبان اعلام کرده بود که تنها با ۶ کماندار می‌توانیم در بازیها شرکت کنیم، بنابراین انتخاب تعداد نفرات اعزامی به کشورهای اسلامی بر عهده‌ی فدراسیون یا کادر فنی نبود که این دو کماندار امروز بخواهند اعتراض خود را با غیبت در اردوی تیم ملی نشان دهند.

وی گفت: همان طور که قبلا نیز اعلام کرده بودیم در صورت غیبت این دو کماندار از اردوی تیم ملی نفرات دیگری جایگزین آنها خواهد شد، این مساله عملیاتی شد و این دو کماندار از امروز دیگر عضو تیم ملی کامپوند نیستند.

سرمربی تیم ملی کامپوند خاطرنشان کرد: کسی که از سرمایه کشور استفاده می‌کند و برای آماده سازی جهت شرکت در رویدادی به چند تورنمنت برون مرزی اعزام می‌شود اما در اردوی تیم ملی حضور پیدا نمی‌کند باید به کمیته انضباطی فراخوانده شود و دیگر حق شرکت در مسابقات انتخابی را ندارد.

عبادی همچنین درباره وضعیت نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: با توجه به این که تنها یک ماه تا شروع بازیهای کشورهای اسلامی فرصت داریم، کمانداران اعزامی از امروز به اردوی آمادگی در سایت تیروکمان دعوت شدند که این اردو تا پایان تیرماه ادامه دارد و سپس آخرین اردو که وصل به اعزام است در مرداد برگزار می‌شود و تا ۱۶ مرداد ادامه خواهد داشت، سعی داریم تا زمان اعزام کمانداران را به اوج آمادگی برسانیم.

وی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی هستید، تصریح کرد: کسب مدال قابل پیش‌بینی نیست، اما تلاش کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی است.

عبادی در پایان افزود: همان طور که ورود به اردوی تیم ملی قانون خود را دارد و کمانداران برای تثبیت جایگاه خود باید در چند مرحله انتخابی درون اردویی شرکت کنند تا در صورت ارتقاء رکورد، برای اعزام به تورنمنت‌های برون مرزی انتخاب شوند، ترک اردو نیز بدون دلیل قانع کننده ضوابط خاص خود را دارد و کماندار از تیم ملی کنار گذاشته می شود.

http://www.abai.ir/News/1/61464
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی