جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:اول مرداد 1401 ساعت 15:54
کد : 61485

مدیرکل ورزش تهران:

مدیرکل ورزش تهران:
تعطیلی ورزشی در پایتخت نداریم!

در حالی که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده با اوج گیری کرونا پروتکل‌ها در ورزش از سر گرفته خواهد شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که هنوز دستورالعمل یا بخشنامه‌ای در خصوص محدودیت‌های ورزشی به این اداره کل ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در حالی که غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هفته گذشته (۲۵ تیر) اعلام کرده بود با اوج‌ گرفتن مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور، پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده پابرجاست و تمامی فعالان در حوزه ورزش مکلف و موظف به اجرای آن هستند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که دستورالعمل یا بخشنامه‌ای در خصوص محدودیت‌های ورزشی ابلاغ نشده است، اظهار کرد: با توجه به این که ابلاغیه‌ای از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به استان تهران مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلیه مجموعه‌های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی ارسال نشده، هیچ محدودیت ورزشی نخواهیم داشت.

وی گفت: تا به امروز هیچ بخشنامه‌ای برای تعطیلی فعالیت‌های ورزشی پایتخت از سوی فدراسیون ورزشی پزشکی به ما ارسال نشده و دستورالعملی در این زمینه برای تعطیلی فعالیت‌های ورزشی پایتخت نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حالی به این موضوع اشاره می‌کند که « هیچ محدودیت ورزشی در استان تهران نخواهیم داشت» که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص تاکید دارد که پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شده در رابطه با رشته‌های ورزشی مختلف کماکان به قوت خود باقی است و همگی موظف به رعایت این دستورالعمل‌ها هستند و باید بر اساس اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید -۱۹ در شهرهای کشور عمل کنند.

http://www.abai.ir/News/1/61485
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی