جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:سی ام مرداد 1401 ساعت 19:21
کد : 61525

قهرمانی باشگاه‌های آسیا

قهرمانی باشگاه‌های آسیا
تساوی دختران فوتبال کرمان

تیم خاتون بم در اولین دیدار از قهرمانی باشگاه‌های آسیا مقابل حریف ازبکستانی خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، ‌تیم خاتون بم به عنوان نماینده فوتبال زنان ایران در قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف سوگدیانای ازبکستان رفت و به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

بازیکنان بم در نیمه اول این دیدار پراشتباه ظاهر شدند و در دقیقه ۱۹ بازیکن ازبکستان با نفوذ به منطقه ۱۸ قدم بم با لایی زدن به دفاع، توپ را وارد دروازه بم کرد. در ادامه هم فشار بر دروازه بم زیاد بود اما در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر سوگدیانا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۵ این مسابقه زهرا سربالی توپ را به داخل محوطه جریمه سانتر کرد و زهرا قنبری با پرتاب خود به سمت توپ، با ضربه سر توپ را وارد دروازه ازبکستان کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی به نتیجه نرسید و بازی با حساب یک بر یک به پایان رسید.‌

مرضیه جعفری سرمربی تیم بم این دیدار را با ترکیب زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، سمانه چهکندی، زهرا سربالی، مونا حمودی، ملیکا محمدی، زهرا قنبری و نگین زندی آغاز کرد.

سومین دوره آزمایشی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در دو گروه غرب و شرق در حال برگزاری است. برترین تیم این دو گروه مهر ماه در فینال به مصاف هم می‌روند.

ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم‌هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود اما باشگاه اردنی انصراف داد و تعلیق فوتبال هند هم موجب حذف تیم زنان این کشور از رقابت‌ها شد. به این ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان در بازی رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند و تیم برتر به فینال مسابقات صعود خواهد کرد.

دیدار رفت این رقابت‌ها امروز با تساوی به پایان رسید. دیدار برگشت هم دوشنبه، ‌۳۱ مرداد برگزار خواهد شد.

http://www.abai.ir/News/1/61525
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی