پنج شنبه 30 فروردين 1403
تاريخ:ششم شهريور 1401 ساعت 15:14
کد : 61532

فوتبال ما با آسیا فاصله دارد

 فوتبال ما با آسیا فاصله دارد
با ایراندوست همکاری نمی‌کنم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان با اشاره به عدم صعود تیم شهرداری بم به فینال مسابقات باشگاه‌های زنان آسیا گفت: فوتبال ما با کشورهای آسیایی فاصله زیادی دارد.

سارا قمی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از با ایسنا، در مورد عملکرد تیم شهرداری بم در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهارکرد: باید بدانیم که تیم بم تیم خوب و پر سابقه‌ای است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. مدیرعامل تیم هم هر چه در توان داشت برای تیم هزینه کرد اما باید بدانیم که تیم‌هایی که مقابل آنها بازی کردند همه قوی بودند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: فوتبال ما با کشورهای آسیایی فاصله زیادی دارد. امید داشتیم که این تیم به فینال آسیا صعود کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند گذاشتند اما نشد.

قمی به حذف دو تیم اردن و هند از گروه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: یکی از بدشانسی‌هایی که تیم بم آورد انصراف و کنار گذاشته شدن دو تیم بود. اگر آن دو تیم در این مسابقات حضور داشتند شرایط خیلی بهتر می‌شد و احتمال صعود بم بیشتر بود. این تیم با بدشانسی تمام روبرو شد.

او در ادامه در مورد فعالیت خود گفت: مجوز آکادمی به نام خودم گرفتم و استارت کار را زده‌ام. هم در گیلان و هم در کرج شعبه داریم و در باشگاه‌ها مشغول به کار هستیم. تمرینات خود را هم شروع کرده‌ام و باید ببینم فصل آینده در کدام تیم بازی می‌کنم.

قمی در پاسخ به این سوال که از کدام تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشته است گفت: نمی‌شود که بازیکنی پیشنهاد نداشته باشد. پیشنهادهایی دارم اما تکلیف من مشخص است جایی بازی می‌کنم که در کنار خانواده باشم.

بازیکن باتجربه فوتبال زنان ایران در پاسخ به این سوال که آیا چون مریم ایراندوست به اصفهان رفته شما هم به اصفهان خواهید رفت گفت: نه این‌طور نیست. من خودم هم تازه شنیدم او به اصفهان رفته است. ما با هم همکاری نمی‌کنیم.

قمی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی با مریم ایراندوست پیش آمده است، گفت: نه این‌طور نیست. مشکلی با هم نداریم اما من تکلیفم مشخص است. برای نزدیک بودن به خانواده یا در ملوان انزلی یا در البرز کرج بازی می‌کنم. انتخاب من جایی است که به خانواده نزدیک باشم.

http://www.abai.ir/News/1/61532
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی