جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:ششم شهريور 1401 ساعت 15:17
کد : 61533

تنها راه اعزام بانوان وزنه بردار

تنها راه اعزام بانوان وزنه بردار
به بازیهای هانگژو از زبان حسین رضازاده

رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.

حسین رضازاده به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم پاراوزنه برداری مردان، اظهار کرد: تیم وزنه برداری مردان در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد و در حال آماده سازی خود برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین هستند، البته امسال مسابقات بین المللی فزاغ امارات را نیز پیش رو داریم که تلاش بر این است تیم خوبی را برای سال آینده جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی و مسابقات جهانی برای کسب سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس آماده کنیم.

وی درباره وضعیت روح الله رستمی و عدم حضورش در اردوی تیم ملی گفت: وی به دلیل آسیب دیدگی و عمل جراحی که انجام داده بود بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کره‌جنوبی در اردوی تیم ملی حضور نداشت تا آسیب‌دیدگی‌اش بهبود پیدا کند، در حال حاضر شرایط خوبی دارد و باید تمرینات خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین شروع کند. رستمی یکی از ورزشکاران بااخلاق و مدال آور پاراوزنه برداری است که امیدوارم زودتر به جمع اردونشینان ملحق شود.

رییس انجمن پاراوزنه برداری همچنین در خصوص وضعیت زنان وزنه‌بردار برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، خاطرنشان کرد: زنان پاراوزنه بردار برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی حضور داشتند و عملکرد آنها راضی کننده بود، استارت کار زنان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته زده شد و از نظر رکوردی روند رو به رشدی داشتند، اگر بخواهیم شرایط حضور آنها را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فراهم کنیم باید رکورد بانوان افزایش پیدا کند تا امکان اعزام به این بازیها را برای اولین بار داشته باشند.

رضازاده در پایان در خصوص حضور بانوان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی کشور، افزود: امسال نیز همانند سال گذشته سعی داریم مسابقات قهرمانی کشور را به مناسبت سالگرد مرحوم سیامند رحمان با حضور تیم‌های خارجی و زیر نظر IPC برگزار کنیم که بانوان وزنه بردار نیز رقابت خواهند داشت، قهرمانی کشور فرصت خوبی برای بانوان است که با افزایش رکورد خود بتوانند شرایط حضورشان را در بازیهای پاراآسیایی فراهم کنند.

http://www.abai.ir/News/1/61533
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی