سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
تاريخ:سيزدهم شهريور 1401 ساعت 15:18
کد : 61537
برچسب ها

اسيا , خبري آبا

اعزام ۲ شطرنج باز ناشنوا

اعزام ۲ شطرنج باز ناشنوا
به مسابقات جهانی لهستان

رییس فدراسیون ناشنوایان از اعزام دو شطرنج باز مرد به مسابقات جهانی لهستان خبر داد و گفت: این مسابقات شهریور برگزار می‌شود و شطرنج بازان ناشنوا برای اولین بار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

مهران تیشه گران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی شطرنج ناشنوایان ۲۳ شهریور در لهستان برگزار می‌شود و آروین رحمت پور و پوریا جمالی برای نخستین بار عازم مسابقات جهانی می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به تعویق افتادن مسابقات جهانی فوتبال ناشنوایان، گفت: این مسابقات قرار بود آبان ماه در کره جنوبی برگزار شود که کشور میزبان به خاطر بحث کرونا یکسال این مسابقات را به تعویق انداخت.
رییس فدراسیون ناشنوایان پیرامون این پرسش که با تغییر زمان برگزاری مسابقات جهانی فوتبال آیا اردوها همچنان پابرجاست یا خیر؟ افزود: چون برنامه مسابقات تغییر پیدا کرد و رقابت دیگری در سال جاری برای فوتبال پیش‌بینی نشده است، اردوها فعلا برگزار نمی‌شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

تیشه گران همچنین درباره وضعیت تیم فوتسال نیز گفت: رقابتهای جهانی فوتسال ناشنوایان رده سنی زیر ۲۱ سال آذرماه به میزبانی مالزی برگزار می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. همچنین برای تشکیل تیم ملی بزرگسالان نیز قرار است مسابقات قهرمانی کشور بعد از چند سال ۱۶ مهر در سیستان و بلوچستان برگزار شود تا با شناسایی نفرات مستعد و جوان زودتر تکلیف تیم ملی فوتسال را نیز مشخص کنیم.

وی در پایان از برگزاری مسابقات آسیایی تنیس روی میز ناشنوایان به میزبانی ایران در اسفندماه خبر داد و خاطرنشان کرد: با موافقت کنفدراسیون آسیا این مسابقات در دو بخش زنان و مردان اسفندماه در ایران برگزار می‌شود که برای تشکیل تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مهرماه در تهران یا تبریز برگزار می‌شود.

http://www.abai.ir/News/1/61537
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی