جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:نوزدهم شهريور 1401 ساعت 13:14
کد : 61545

برترین‌های لیگ اسکیت سرعت

برترین‌های لیگ اسکیت سرعت
معرفی شدند

دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان امروز با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت آزادی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت آزادی برگزار و نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند:

رده سنی جوانان الف:

قائم ارومیه الف اول شد و سروش اسکیت منظریه البرز و آلفای خوزستان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رده سنی جوانان ب:

سروش اسکیت منظریه البرز در جایگاه نخست قرار گرفت و قائم ارومیه الف و قایم ارومیه ب دوم و سوم شدند.

رده سنی بزرگسالان:

سروش اسکیت منظریه اول شد و آلفای خوزستان و اس فلای تهران دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی در رده سنی جوانان (الف) و در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر فریده کریمی اول، آلاله حشمتی و رها احمدیان دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان (ب) مژده شعبانی، شکیلا سمیعی و ملینا اسکندری به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان، مهیا دستپاک، ریحانه فرشاد و فاطمه اسدی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در ماده ۵۰۰ متر یک دور و هزار متر در رده سنی جوانان (الف) سما شیخ بیگلو، رها احمدیان، سوفیا سلطان اول تا سوم شدند و در رده سنی جوانان (ب) روژان سهامی ، نیلوفر پیغمبر زاده و ستایش رحبی جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رده سنی بزرگسالان نیز معیا دستپاک، نیلوفر مردانی و شوکا اردهالی نیز اول تا سوم شدند.

در ماده ی ده کیلومتر و در رده سنی جوانان (الف) سما شیخ بیگلو، نازنین رضیئی، شهرزاد اکبری اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان (ب) نیز روژان سهامی، ستایش رجبی و ساغر حاتمی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان، نیلوفر مردانی، عطیه بلوچی و شیرین قادری اول تا سوم شدند.

در ماده امدادی و در رده سنی جوانان(الف) تیم قائم ارومیه الف با ترکیب(سما شیخ بیگلو، ونوس خدابنده لو، پرستش روشندل و شهرزاد اکبری) و تیم سروش اسکیت منظریه البرز نیز با ترکیب(فریده کریمی، سوفیا سلطان، سارا عبدالهی و آیناز یدالهی) و تیم آلفای خوزستان با ترکیب(نازنین رضیئی، مبینا حاج میرزا محمدی، آلاله حشمتی و زهرا داود وند) در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان (ب) نیز تیم سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب(ملینا اسکندری، یاسمن نعمت الهی، مژده شعبانی و نیلوفر پیغمبرزاده) و تیم قائم ارومیه (ب) با ترکیب (مهتاب صباغی،آرزو موسوی ،دنیا بهبودی و مهدیه آزاد) و تیم قائم ارومیه (الف) با ترکیب (ستایش رجبی، ساغر حاتمی، سارا زنگنه و شکیلا سادات صنیئی) اول تا سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان، اس فلای تهران با ترکیب (یکتا محسنی، فاطمه طلایی، فاطمه ابراهیمی و شیرین قادری) آلفای خوزستان با ترکیب(نگین شیخی، ملیکا منوچهری راد، هستی باقری و نهال مقدم رحمانی) سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (نیلوفر مردانی، مهیا دستپاک، فاطمه اسدی و حدیثه طباطبایی) جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

http://www.abai.ir/News/1/61545
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی