جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:نوزدهم شهريور 1401 ساعت 13:18
کد : 61546

حضور ملی‌پوشان هندبال زنان

حضور ملی‌پوشان هندبال زنان
در لیگ عراق

مینا وطن‌پرست عصو تیم ملی هندبال زنان ایران در لیگ هندبال عراق دست به توپ شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، مینا وطن‌پرست ملی‌پوش هندبال زنان ایران در لیگ عراق و در تیم اربیل مشغول شده است.

لیگ عراق در یک هفته و با تعداد ۵ تیم در حال برگزاری است. مریم کاراندیش دیگر بازیکن ایرانی است که در این لیگ و برای تیم کرکوک بازی می‌کند.
روز قبل تیم اربیل در تقابل با تیم کرکوک با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ به پیروزی رسید. همچنین مژگان قهرمانی و اسرا زندی دیگر ملی پوشان هندبال ایران در تیم‌های زانکو و النجمه بازی می‌کنند.

مینا وطن‌پرست در این باره گفت: در تیم اربیل عراق بازی می‌کنم. دیشب با تیم کرکوک بازی داشتیم که مریم کاراندیش هم در آن تیم بود. بازی‌های لیگ عراق پایاپای است و ما هم توانستیم در دقایق پایانی بازی را به دست بگیریم.

وی در خصوص لیگ عراق گفت: کلا ۵ تیم در این لیگ حضور دارد و مدت برگزاری مسابقات هم خیلی کوتاه است. در ۴ یا ۵ روز مسابقات تمام می‌شود. تاکنون ۲ بازی انجام داده‌ایم و ۲ بازی دیگر هم داریم و بعد لیگ تمام می‌شود.

وطن‌پرست افزود: تیم‌ها همه در یک سطح هستند. برخی تیم‌ها بازیکنان بهتری دارند ولی سطح تیم‌ها و بازی‌ها یکی است. با وجود کوتاهی مسابقات پول خوبی می‌دهند و من به شخصه به خاطر همین موضوع به این لیگ آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که امسال در لیگ ایران در چه تیمی بازی خواهد کرد گفت: هنوز قرارداد نبسته‌ام.

http://www.abai.ir/News/1/61546
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی