جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و يکم شهريور 1401 ساعت 12:55
کد : 61551

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو
برای رکوردشکنی در مراکش

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرش طول گفت: با وجود این که بعد از پارالمپیک توکیو در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتم، اما سعی دارم در مراکش علاوه بر کسب مدال طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

امیر خسروانی، پیش از اعزام به مسابقات بین‌المللی مراکش درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در این رقابتها، اظهار کرد: بعد از پارالمپیک توکیو سعی کردم تمرینات خود را به طور مرتب پیگیری کنم تا آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات حفظ کنم، به طوری که در حال حاضر از نظر بدنی آماده‌تر از توکیو هستم و در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برم، تلاشم بر این است که رکورد خود را در پرش طول که در توکیو ۷ متر و ۲۱ سانتی متر بود، ارتقاء ببخشیم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان در مراکش شناخت دارید، گفت: چون یکسال است در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردم اطلاعی نسبت به حریفانم ندارم، البته برای من فرقی نمی‌کند که با چه کسی رقابت خواهم داشت، تلاشم جابجایی رکورد خوب است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو پیرامون این پرسش که آیا برای آماده‌سازی خود با کمبود امکانات مواجه بودید یا خیر؟ تصریح کرد: من ساکن شهرستان گناوه هستم که متاسفانه امکانات برای انجام تمرینات دوومیدانی در حد صفر است، البته مربی ام چون شیراز زندگی می‌کند تمرینات خود را بعد از پارالمپیک توکیو در شیراز و سپس مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری می‌کردم و مشکلی از نظر امکانات نداشتم.

خسروانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را حضور در پارالمپیک پاریس عنوان کرد و افزود: هدف گذاری اصلی من پارالمپیک پاریس است که سعی دارم مدال طلای پرش طول خود را که در توکیو کسب کردم دوباره در پاریس تکرار کنم، البته برای دستیابی به چنین هدفی باید سختی‌های زیادی را تحمل کرده و در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین به نتایج خوبی دست پیدا کنم تا آماده شرکت در پارالمپیک شوم.

http://www.abai.ir/News/1/61551
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی