پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:بيست و هفتم شهريور 1401 ساعت 17:24
کد : 61558

قراردادم ۶۰ میلیون است نه ۴۰۰ میلیون

قراردادم ۶۰ میلیون است نه ۴۰۰ میلیون
بازیکنان اعتصاب کردند و یک هفته تمرین نیامدند
سرمربی تیم فوتبال زنان کیان نیشابور به ادعاهای بازیکنان این تیم در مورد شرایط حضورشان در طول فصل واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، برخی از بازیکنان تیم فوتبال زنان کیان نیشابور مسائلی را مطرح کردند که از شرایط نامناسب شان در طول فصل و عدم دریافت کامل مطالب‌شان حکایت دارد اما مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد بسیاری از صحبت‌های بازیکنان مدعی شد که آنها در مورد برخی از مسائل دروغ گفته‌اند. سهیلا جعفری سرمربی تیم هم به مسائل مطرح شده واکنش نشان داد و آنها را غیرواقعی دانست.

جعفری در گفت‌وگو با ایسنا به ادعای قرارداد ۴۰۰ میلیونی خود واکنش نشان داد و بیان کرد: قراردادم ۴۰۰ میلیون تومان نیست، حتی اگر این مبلغ هم بود اشکالی نداشت چون باشگاه می‌تواند با هر مبلغی با مربی خود قرارداد ببندد. با تمام این اوصاف قراردادم ۶۰ میلیون است.

او در پاسخ به ادعای برخی از بازیکنان تیم که گفته بودند مدرک مربیگری فوتسال دارد نه فوتبال، گفت: خنده‌دار است چون مدرک فوتبال دارم و با نونهالان و لیگ یک کشور انواع قهرمانی‌ها را کسب کرده‌ام. مربی کم سوادی نیستم و در تمام سطوح، مربیگری فوتبال کرده‌ام. دو سال پیش با همین تیم در لیگ یک کشور قهرمان شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم. در المپیاد نونهالان مربی تیم منتخب خراسان رضوی بودم و تیم را سوم کشور کردیم. در سطوح استانی هم مربیگری‌های زیادی دارم.

جعفری در ادامه بیان کرد: هیچ‌وقت غذای دوستان قطع نشد اما مدتی باشگاه به مشکل خورد. با این حال اسکان و تغذیه بچه‌ها را فراهم کرد و مشکلی در این زمینه وجود نداشت. تعجب کردم که چنین مصاحبه‌ای کرده‌اند و کمی هم برایم خنده دار بود.

او در مورد شایعه کنار گذاشتن بازیکنان اصلی تیم و قرارداد با نونهالان بیان کرد: این دوستان دو بار اعتصاب کردند؛ بار اول باشگاه با آنها صحبت کرد و به تمرین برگشتند. دوباره مبلغ قراردادشان دیر شد و مدتی اعتصاب کردند. آنها را یک هفته سر تمرین نداشتم.

جعفری با بیان اینکه در قراداد قید شده اگر بازیکن یک دقیقه هم سر تمرین نیایند، جریمه می‌شوند اما برخی از بازیکنان ما یک هفته به تمرین نیامدند، تصریح کرد: در این شرایط و با توجه به سهمیه‌ای که داشتیم، تعدادی از نونهالان را انتخاب کردیم تا اگر اعتصاب این دوستان ادامه داشت و سر بازی نیامدند، باشگاه مسابقه‌اش را برگزار کند. ما شنبه تمرین را شروع کردیم و آنها نیامدند اما پنجشنبه خودشان آمدند و بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال زنان کیان نیشابور در پایان گفت: متاسفانه ما زنان، خودمان به خودمان ظلم می‌کنیم. یک نفر پیدا شده و اسپانسر است اما اینگونه رفتارها آنها را از حمایت زنان دور می‌کند. طرفدار زنان هستم و می دانم حق‌مان ادا نمی‌شود اما گاهی مقصر خودمان هستیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61558
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی