شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:دوم مهر 1401 ساعت 13:08
کد : 61568

سوپر لیگ

سوپر لیگ
تیم ملی برنامه می‌خواهد

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان در مورد سوپر لیگ زنان گفت: هشت تیم حاضر نشان داده‌اند که حرفی برای گفتن دارند و همه برای اعاده حیثیت و جایگاهشان به شدت تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، دو هفته از سوپر لیگ فوتسال زنان گذشته است و سه تیم پالایش نفت آبادان، نصر فردیس و پیکان تهران هر کدام با ۶ امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

نیلوفر اردلان، سرمربی پیکان در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری مسابقات اشاره و بیان کرد: این دو هفته شرایط و حساسیت‌های خاص خود را داشت. ما با یک سری از مشکلات روبه‌رو بودیم و تا به روال خوب برسیم، به زمان احتیاج داریم. بازیکنان ما دوران سخت بدنسازی را سپری می‌کنند. مطمئنا روند ما رو به پیشرفت است و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

او در مورد سطح کیفیت تیم‌های حاضر در سوپر لیگ گفت: تقریبا تیمی زنگ تفریحی‌وار در سطح مسابقات نیست. تیم‌هایی هم که با آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم، شاید اسمی نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت باشند اما نشان دادند حرفی برای گفتن دارند و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

اردلان در این مورد افزود: هشت تیم حاضر نشان داده‌اند که حرفی برای گفتن دارند و تیم‌های برتر لیگ فوتسال ایران هستند. این تیم‌ها وقتی از رده‌ای بالاتر می‌آیند، همه برای اعاده حیثیت و جایگاهشان به شدت تلاش می‌کنند و دوست ندارند جایگاه واقعی خود را از دست بدهند.

او با بیان اینکه سوپر لیگ جذابیت‌های خاص خود را دارد، به نوع برگزاری مسابقات در سه دور اشاره و بیان کرد: با این روش که قرار است سه دور با این تیم‌ها روبه‌رو شویم موافق نیستم و دوست داشتم مسابقات در دو دور که عرف است برگزار شود.

سرمربی پیکان در مورد عملکرد تیم خود در دو هفته آغازین سوپرلیگ گفت: عملکرد تیم ما در این دو هفته در واقع ۵۰ درصد تیم ما بوده و هنوز راه خیلی طولانی است. هفته به هفته سعی می‌کنیم اشتباهاتمان را برطرف کنیم.

اردلان در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تیم ملی فوتسال زنان اشاره کرد و با بیان اینکه AFC تا سال ۲۰۲۶ برنامه‌ای برای برگزاری جام ملت‌های فوتسال زنان ندارد، تاکید کرد: تجربه نشان داده که به یکباره یکسری مسابقات برای زنان برگزار می‌کنند. بنابراین باید برای تیم ملی با مدیریت جدیدی که روی کار آمده، برنامه‌ریزی درست و بلند مدتی داشته باشیم تا اگر قرار شد روزی بازی کنیم، تیم ما آمادگی نسبی داشته باشد.

او در مورد پیگیری فدراسیون برای برگزاری مسابقات فوتسال زنان در آسیا گفت: از طریق فدراسیون هم پیگیری شده و نامه برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌ها، جام ملت‌ها زده شده است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و در فوتسال رشد کافی داشته باشیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News//61568
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی