جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:شانزدهم مهر 1401 ساعت 14:35
کد : 61595

دبیر فدراسیون تیراندازی:

دبیر فدراسیون تیراندازی:
ویزای تیراندازان فردا صادر می شود

با توجه به صادر نشدن ویزا، اعزام تیراندازان به مسابقات قهرمانی جهان مصر به دوشنبه ۱۸ مهر موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، با وجودی که رییس فدراسیون تیراندازی پیشتر اعلام کرده بود که ۱۶ مهر برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان مصر بلیت تهیه شده است اما هنوز ویزای ملی‌پوشان صادر نشده است.

فدراسیون تیراندازی اکنون اعلام کرده که قرار است ویزای تیراندازان تا یکشنبه صادر شود و تاریخ اعزام نیز به دوشنبه تغییر کرد.

مسابقات قهرمانی جهان مصر اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس است. تیم ملی ایران نیز قرار بود با ۱۹ ورزشکار از دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برای تمرین بیشتر زودتر راهی این مسابقات شود اما هنوز ویزای تیراندازان صادر نشده است.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر در قاهره مصر آغاز می‌شود. تا آغاز مسابقات تنها چهار روز دیگر باقی مانده است.

حال باید دید فدراسیون تیراندازی می‌تواند تا دوشنبه روادید ملی‌پوشان را از سفارت مصر بگیرد یا تیراندازان این مسابقات مهم را همانند مسابقات جام جهانی مصر، جام جهانی کره و اردوی تدارکاتی هانوفر از دست خواهند داد.

دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد صدور ویزای تیراندازان به ایسنا گفت: هنوز ویزا صادر نشده است و قرار است تا فردا یکشنبه ویزاها صادر شود. دوشنبه هم تیم ملی اعزام خواهد شد.

http://www.abai.ir/News/1/61595
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی