چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
تاريخ:چهارم آبان 1401 ساعت 11:32
کد : 61629

سوم آبانماه ۱۴۰۱

سوم آبانماه ۱۴۰۱
پارک شطرنج اراک افتتاح شد
شهردار اراک گفت: شهرداری اراک تقویت ورزش در شهر را یکی از رویکردهای اصلی فعالیت های خود می داند.

دکتر علیرضا کریمی سوم آبانماه ۱۴۰۱ در حاشیه افتتاح پروژه های شهرداری اراک به مناسبت هفته اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عناوین روزهای هفته فرهنگی اراک، امروز به نام قهرمانان و پهلوانان نامگذاری شد که در این راستا، مجموعه ای از فعالیت های ورزشی برای این روز ترتیب داده شد.

وی با اشاره به افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در اراک، گفت: این زمین ها با اعتباری در مجموع دو میلیارد تومان در پارک آزادی و شهرک ولیعصر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه پارک شطرنج با مساحت ۱۵۷۰ متر و با صرف ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در کوی صنعتی اراک افتتاح شد، افزود: در شهر اراک موضوع طراحی و احداث پارک های موضوعی نه تنها به عنوان یک جاذبه گردشگری بلکه به عنوان ابزاری برای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها و نسل جوان در دستور کار شهرداری قرار دارد، عملیات ساخت آن نیز ۸ ماه زمان برد و دارای ۹ سکو و ۱۸ میز شطرنج و زمین شطرنج نمایشی به مساحت ۱۰۰ مترمربع است.

کریمی اضافه کرد: پارک تریال دوچرخه سواری ( اولین پیست تخصصی و موضوعی رشته تریال) با اعتباری حدود یک میلیارد تومان نیز در بلوار دولت به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث پارک تریال دوچرخه سواری از ابتدای سال ۱۴۰۰ در منطقه یک شهرداری اراک آغاز شد و در این راستا، عملیات فنس کشی، مسیربندی و انتقال حدود ۵۰ المان انجام گرفت و طی ۱۱ ماه عملیات ساخت و تجهیز آن به طول انجامید.

کریمی با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری تقویت ورزش در شهر است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه زمین چمن مصنوعی افتتاح شده و تا پایان سال نیز چهار زمین چمن دیگر افتتاح می شود و امیدواریم که در سال های آتی سالن های ورزشی در محلات مختلف شهر احداث کنیم. عصر امروز نیز زورخانه شهر اراک با وسعت ۷۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان افتتاح می شود.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61629
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی