پنج شنبه 30 فروردين 1403
تاريخ:نهم آبان 1401 ساعت 12:50
کد : 61636

فدراسیون ورزش روستایی

فدراسیون ورزش روستایی
بحث دانشگاه

رییس پیشین فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی یکی از دلایل استعفای خود از ریاست این فدراسیون را بحث دانشگاه عنوان کرد و گفت: به دلیل حضور در کلاس‌های درس و پژوهش، امکان خدمتگزاری با این وضعیت در فدراسیون سخت بود.

محمدتقی امیری خراسانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت استعفای خود از ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی اظهار کرد: چون عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان هستم، یکی از شروط ماموریتم حفظ آموزش و پژوهش بود، چون کلاس‌های دانشگاه به دلیل شرایط کرونایی مجازی برگزار می‌شد، مشکلی برای رفت و آمد نداشتم اما الان شرایط به گونه‌ای است که باید سر کلاس‌های درس و پژوهش حضور پیدا کنم و امکان خدمتگزاری با این وضعیت در فدراسیون سخت بود.

وی افزود: حوزه ورزش روستایی و عشایری و بازیهای بومی و محلی به دلیل این که وسیع و جامعه مخاطب آن نجیب و مظلوم است، رسالت افراد برای خدمتگزاری سنگین است، بنابراین وقتی نمی‌توانیم تمام توان خود را صرف مسوولیت کنیم، بهتر است فضا را در اختیار کسانی قرار دهیم که فرصت بیشتری دارند.

رییس پیشین فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: به جای این که درباره مباحث منفی علت استعفای خود صحبت کنم ترجیح می‌دهم سکوت کنم تا آرامش برقرار شود، بدون شک این سکوت کمک می کند تا توسعه این حوزه با سرعت بیشتری پیش برود.

خراسانی با بیان این که فدراسیون را با اعتبار 10 برابر به فرد بعدی تحویل دادم، افزود: زمانی که فدراسیون را تحویل دادم موجودی خزانه آن نسبت به زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم، 10 برابر شده و هیچ بدهی هم ندارد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی تا به امروز اجرا شده و برنامه عقب افتاده دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده تا به امروز به خوبی اجرا شده و حتی برای اولین بار در تاریخ ایران موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی ترکیه در رشته مس رستلینگ (چوب کشی) توسط رضا قیطاسی شدیم، همچنین ساختار جدید فدراسیون در مجمع عمومی فدراسیون تایید و به تصویب رسید و یک سری زیرساخت‌هایی نیز ایجاد شده که به پیشرفت و توسعه ورزش روستایی در آینده کمک زیادی خواهد کرد.

http://www.abai.ir/News/1/61636
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی