جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و پنجم آبان 1401 ساعت 12:31
کد : 61666

انتخابات بدمینتون

انتخابات بدمینتون
زمان برگزاری هفته بعد مشخص می‌شود
دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: هفته آینده در جلسه هیات رییسه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص و اعلام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا انتخابات فدراسیون بدمینتون قرار است با همان کاندیداهایی که ۶ ماه قبل ثبت نام کرده‌اند به زودی انجام شود و زمان برگزاری انتخابات نیز در جلسه هیات رییسه فدراسیون که هفته آینده برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

زمان ثبت نام از کاندیداها این فدراسیون از ۳۰ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت سال جاری و قبل از اتمام ریاست پوریا انجام شده بود. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده ریاست این فدراسیون هستند.

پیش از این محمدرضا پوریا برای سه دوره متوالی ریاست این فدراسیون را به عهده داشت. سوم مرداد ۱۴۰۱ پایان دوران ریاست او در این فدراسیون بود که با آرای اعضای مجمع فوق العاده فدراسیون که اوایل شهریور برگزار شد رییس فدراسیون باقی ماند تا نسبت اعضای فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک حفظ شود.

وزارت ورزش و جوانان بعد از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در ۲۳ شهریور پوریا را سرپرست فدراسیون معرفی کرد تا ضمن انجام امور جاری فدراسیون، نسبت به برگزاری مجمع انتخابی رییس فدراسیون اقدام کند.

فرشاد نصرتی در مورد ثبت‌نام از کاندیداها و زمان برگزاری انتخابات به ایسنا گفت: کاندیداها همان‌هایی هستند که در فروردین ثبت کرده بودند. بعد از ثبت نام‌ها پوریا در مجمع فوق العاده رییس شد و بعد از آن سجادی حکم سرپرستی‌اش را زد. مشکلی نیست و با همان اسامی قرار است انتخابات برگزار شود. هفته آینده در جلسه هیات رییسه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص و اعلام می‌کنیم.

دبیر فدراسیون بدمینتون در پاسخ به این سوال که آیا حضور محمدرضا پوریا در انتخابات که سه دوره متوالی رییس بوده است، مانعی ندارد گفت: خیر مشکلی ندارد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61666
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی