پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و پنجم آبان 1401 ساعت 13:02
کد : 61671

تکواندوکار ایران

 تکواندوکار ایران
قهرمانی جهان
هر ۳ نماینده تکواندوی ایران در روز دوم رقابت‌های جهانی مکزیک با شکست مقابل رقبای خود حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا ، در پایان رقابت‌های روز دوم تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، ابوالفضل عباسی در بخش مردان و نرگس میرنوراللهی و زینب اسماعیلی در بخش زنان از دور رقابت‌ها حذف شدند.

ابوالفضل عباسی نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم ایران، در دور نخست مقابل انریکه پرز از کوبا ۲ بر صفر و با نتایج ۱۱ بر ۶ و ۱۳ بر صفر به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز با نمایشی درخشان مقابل میگوئل مارتینز نفر اول رنکینگ جهان از برزیل ۲ بر صفر و با نتایج ۳ بر ۳ و ۶ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک‌هشتم نهایی شد.
عباسی در این مرحله برابر مهدی خدابخشی ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان ۲۰۱۵ و طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ که به عضویت تیم صربستان درآمده است، به میدان رفت و ۲ بر صفر و با نتایج ۳ بر یک و ۸ بر ۸ شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

همچنین در بخش بانوان، نرگس میرنوراللهی نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، مقابل کارولین جلسویک از نروژ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک‌هشتم نهایی شد اما در این مرحله مقابل اشلی کرایولد نفر دوم رنکینگ از کانادا با حساب ۲ بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

اما زینب اسماعیلی نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم ایران نیز در دور نخست مقابل لورن ویلیامز دارنده مدال نقره المپیک توکیو از بریتانیا ۲ بر صفر و با نتایج ۹ بر یک و ۹ بر ۶ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

روز گذشته(دوشنبه، ۲۳ آبان) مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم ایران به مدال برنز جهان رسید.
انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61671
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی