جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:دوازدهم آذر 1401 ساعت 15:02
کد : 61690

اتحادیه جهانی کشتی:

اتحادیه جهانی کشتی:
فینال جام جهانی
اتحادیه جهانی کشتی به شانس بالای تیم‌های ایران و آمریکا برای رسیدن به فینال جام جهانی کشتی آزاد اشاره کرد و نوشت: ایران به دنبال کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا و با حضور شش تیم برتر جهان برگزار می‌شود.

تیم‌های آمریکا، گرجستان و مغولستان در گروه A قرار دارند و تیم‌های ایران، ژاپن و منتخب جهان نیز در گروه B این مسابقات جای دارند. پس از برگزاری دیدارهای مرحله گروهی، تیم‌های نخست هر گروه در فینال به مصاف هم می‌روند و تیم‌های دوم نیز در دیدار رده‌بندی به میدان خواهند رفت.

اتحادیه جهانی کشتی، با تاکید بر شانس بالای ایران و آمریکا برای رسیدن به فینال و مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، نوشت: "جام جهانی بار دیگر در آمریکا برگزار خواهد شد و پس از ۳ سال، شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود.

انتظار می رود آمریکا و ایران به عنوان تیم‌های اول و دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، به عنوان دو تیم برتر گروه خود راهی دیدار نهایی شوند و در فینال به مصاف هم بروند. دو تیم برتر مسابقات جهانی در فینال به مصاف هم بروند زیرا هر دو در گروه های مختلف قرار دارند.

ایران در رقابت های جهانی بلگراد پس از آمریکا نایب قهرمان شد اما این بار چشم به کسب یک قهرمانی دیگر در جام جهانی دارد. در این میان آمریکا تحت فشار بیشتری خواهد بود چرا که مقابل چشم تماشاگران خود به میدان خواهد رفت. به نظر می‌رسد ایران کار چندان سختی برای رسیدن به دیدار نهایی نداشته باشد، برد مقابل ژاپن آنها را یک قدم به فینال نزدیک می کند. رقابت ایران و آمریکا در فینال نویدبخش یک مبارزه نزدیک و دیدنی برای تماشاگران خواهد بود."

http://www.abai.ir/News/1/61690
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی