جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:بيست و ششم آذر 1401 ساعت 13:31
کد : 61708

نامزدها رد شده‌اند یا تایید؟

نامزدها رد شده‌اند یا تایید؟
برگزاری انتخابات گلف
سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به اینکه تاریخ قطعی برگزاری انتخابات گلف در انتظار تایید وزارت ورزش و جوانان است، گفت: تاکنون نامه‌ای مبنی به رد صلاحیت هیچکدام از نامزدها دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود و دستور مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف، تایید کرسی‌های بین‌المللی از سوی مجمع این فدراسیون مطابق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و تصویب برخی آیین نامه‌ها و درخواست تاسیس شرکت برای فدراسیون به منظور افزایش منابع مالی مطرح شده بود.

همچنین قرار بود به منظور برگزاری انتخابات فدراسیون گلف تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی برای این فدراسیون، سرپرست تعیین شود که در نهایت نیز ۲۷ مهر، طی حکمی از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، محمد کاظمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون گلف منصوب شد.

در نهایت نیز هیات رییسه فدراسیون گلف ۱۵ آذر ماه سال جاری تشکیل شد و تاریخ برگزاری انتخابات این فدراسیون را سوم بهمن سال جاری پیشنهاد کرد که باید منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان در این خصوص بود.

محمد کاظمی، سرپرست فدراسیون گلف در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون گلف و زمان قطعی برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، اظهار کرد: روال قانونی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در حال انجام است و بر اساس آیین نامه انتخابات باید ۴۵ روز پس از تصمیم هیات رییسه مبنی بر تعیین زمان انتخابات، برگزار شود.

وی افزود: منتظر تصمیم نهایی وزارت ورزش و جوانان در خصوص تعیین زمان نهایی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف در تاریخ سوم بهمن ماه سال جاری هستیم.

سرپرست فدراسیون گلف درباره رد یا تایید صلاحیت ۴ نامزد انتخاباتی این فدراسیون، بیان کرد: آقایان عزیزی، غریبلو، ‌غلامزاده و خانم الهام اکبری، ۴ نامزد ثبت نامی انتخابات فدراسیون گلف هستند و صلاحیت آن‌ها در کمیسیون تطبیق صلاحیت وزارت ورزش و جوانان بررسی شده و نامه ای در مورد رد صلاحیت هیچکدام از آن ها، اعلام نشده است.

کاظمی با اشاره به اینکه تاکید وزیر ورزش و جوانان بر برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف بدون هیچ گونه شائبه و مهندسی است، اظهار کرد: اجازه هیچ‌گونه سوء گیری را در برگزاری انتخابات نخواهیم داد و تاکید بر رعایت عدالت برای تمامی نامزدها است.

وی افزود: تمامی مراحل برگزاری انتخابات طبق روال قانونی انجام می شود و امیدوار هستیم به عنوان یک امانت دار به بهترین شکل ممکن انتخابات را برگزار کنیم؛ طی مدت اخیر نیز تمام تلاش خود را به کار بستیم تا کار و برنامه‌ای در فدراسیون روی زمین نماند و در حوزه استعدادیابی گلف، توسعه گلف در مدارس و مقوله میدان های مینی طبق برنامه پیش رفتیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61708
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی