جمعه 10 فروردين 1403

دختران لایق حمایت هستند

دختران لایق حمایت هستند
پسرفت نکرده‌ام

رکورددار پرش با نیزه زنان با اشاره به پیشرفت زنان دوومیدانی‌کار می‌گوید آنها با توجه به رکوردهای ثبت شده لایق حمایت بیشتری هستند.

مهسا میرزاطبیبی، رکورددار پرش با نیزه زنان به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا به برنامه‌های تمرینی خود با ورود به فصل زمستان اشاره و بیان کرد: تمریناتم را بعد از مسابقات لیگ به صورت منظم شروع کرده و با کمک مربی‌ام تمرینات خوبی را در فصل آماده‌سازی پشت سر گذاشته‌ام. آمادگی بدنی خوبی هم دارم. پرش‌های بلندم را شروع کرده‌ام و برای مسابقات داخل سالن آماده می‌شوم.

او در مورد شانس اعزامش به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا گفت: در چند سالی که رکوردم را ارتقاء داده‌ام، تمرکزم بیشتر روی این بوده که در مسابقات جزو نفرات برتر باشم. در مورد اعزام هم فدراسیون تصمیم می‌گیرد اما امیدوارم جزو نفرات اعزامی قرار بگیرم و در مسابقات هم نتیجه خوبی کسب کنم.

میرزاطبیبی به پیشرفت خود در سال‌های اخیر اشاره و بیان کرد: شرایط بدنی خیلی خوبی دارم و تمریناتم را به صورت منظم دنبال می‌کنم. ۴ متر رکورد خوبی است و در این مدت اصلا پسرفت نکرده‌ام. از ابتدای ورزشم به مرور پیشرفت داشته‌ام اما زمانی که رکوردها حرفه‌ای‌تر می‌شوند، میزان پیشرفت به عوامل دیگری هم بستگی دارد. از جمله اینکه اسپانسرها باید بیشتر کمک کنند تا رکورد را با اردوهای منظم و تجهیزات بهتر ارتقاء بدهیم.

او به پیشرفت دوومیدانی زنان اشاره و بیان کرد: دختران دوومیدانی در یکی، دو سال اخیر خیلی پیشرفت داشته و با توجه به رکوردهایی که ثبت کرده‌اند لایق حمایت هستند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61714
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی