پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403

جام جهانی

 جام جهانی
ناراحتی گواردیولا از اضافه وزن بازیکن منچسترسیتی

پپ گواردیولا اضافه وزن را دلیل بازی ندادن به کالوین فیلیپس دانست و عنوان کرد با این بازیکن به صورت خصوصی صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، پپ گواردیولا روز جمعه گفت که کالوین فیلیپس هافبک منچسترسیتی بعد از حضور در جام جهانی با انگلیس اضافه وزن پیدا کرده و قادر به تمرین نیست.

این بازیکن ۲۷ ساله حتی در بازی پنجشنبه شب جام اتحادیه مقابل لیورپول در ورزشگاه اتحاد روی نیمکت نبود و در فهرست نفرات تیمش قرار نداشت. خیلی‌ها درباره این بازیکن کنجکاو بودند که سرمربی سیتی گفت: او مصدوم نیست و با اضافه وزن از جام جهانی به محل تمرین تیم آمد. نمی دانم چرا. او در شرایط خوبی قرار ندارد و به همین خاطر در فهرست نفرات تیم برای بازی با لیورپول نبود.

سیتی در جام جهانی ۱۶ بازیکن داشت که بیش از هر باشگاه دیگری در لیگ برتر بود و به همه آنها پس از پایان حضورشان در قطر ۲۰۲۲ مرخصی داده شد.

گواردیولا در ادامه درباره وضعیت فیلیپس گفت: زمانی که او آماده شود، بازی خواهد کرد زیرا ما به او نیاز داریم. در ادامه فصل خیلی به او نیاز داریم.

سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت او و چاقی این بازیکن بعد از جام جهانی ناامید شده است یا خیر پاسخ داد: یک گفت‌وگوی خصوصی با کالوین داشتم و دوست ندارم وارد جزئیات شوم.

من سیتی روز چهارشنبه در خارج از خانه مقابل تیم سابق فیلیپس یعنی لیدزیونایتد به میدان خواهد رفت.

منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد برابر هم به میدان رفتند که سیتی در نهایت توانست ۳ بر ۲ به برتری دست یابد و راهی دور بعدی رقابت ها شود. به این ترتیب اولین جام فصل از دست لیورپول پرید و باید دید این تیم در ادامه فصل چه عملکردی خواهد داشت.

اکنون شاگردان پپ گواردیولا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساوتهمپتون می‌روند که دور قبل مقابل لینکلن سیتی پیروز شد.

http://www.abai.ir/News/1/61715
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی