پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
تاريخ:هجدهم دی 1401 ساعت 13:54
کد : 61728

لیگ برتر هاکی بانوان

لیگ برتر هاکی بانوان
قهرمانی مقتدرانه همدان
همدان رئیس هیأت هاکی استان همدان گفت: تیم هاکی بانوان همدان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با اقتدار موفق به کسب مقام اول و قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا با اشاره به اینکه تیم آبی پوشان همدان با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار نهایی لیگ برتر رسید، اظهار کرد: بانوان هاکی همدان با درخشش در این رقابت‌ها در دیدار فینال برابر تیم گیلان حاضر شدند و با پیروزی برابر این تیم توانستند با اقتدار کامل قهرمانی لیگ را به دست بیاورند.

وی افزود: تلاش‌های بسیار زیادی از سوی هیأت برای آماده‌سازی تیم بانوان با حداقل مشکلات و اعزام آنها به این مسابقات صورت گرفت و از قبل پیش‌بینی می‌کردیم بازیکنان خوبمان توانایی قهرمانی را دارند.

ترابی تصریح کرد: در لیگ برتر سال قبل تیم هاکی استان به مقام دوم رسیده بود و امسال به دنبال تقویت تیممان دو بانوی خراسانی به نام‌های زهرا رشیدیان و هانیه تقدیمی به تیم اضافه کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که در نشست «بررسی وضعیت و شرایط هاکی همدان» که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، وعده داده بودم توانستیم به عهد خود پایبند باشیم و بانوان همدان با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را کسب کردند.

رئیس هیأت هاکی استان همدان خاطرنشان کرد: تیم هاکی استان به مربیگری سمیرا یادگاری و سرپرستی فاطمه ترکمان در این رقابت‌ها حضور داشت.

وی در پایان گفت: هاکی همدان از دیرباز در میادین قهرمانی خوش آوازه بوده و سعی کردیم طی این چند سال مجدداً در بخش آقایان و بانوان با جوانگرایی و شناسایی افراد مستعد و بازسازی زیرساخت‌های رشد و توسعه هاکی همانند گذشته به دوران قهرمانی بازگردیم.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور موسوم به جام کوثر در راستای یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن ورزشی ستارخان تبریز با حضور هشت تیم از هشت استان برگزار شد و در نهایت تیم بانوان همدان با غلبه بر تیم گیلان در دیدار نهایی موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61728
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی