پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:بيست و هفتم دی 1401 ساعت 15:11
کد : 61731

وویوویچ:

وویوویچ:
باید به دور دوم فکر کنم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، وسلین وویوویچ بعد از شکست تیم ملی هندبال مردان ایران مقابل اسپانیا با نتیجه ۲۲ بر ۳۵ در جریان رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اظهار کرد: شرایط خیلی سخت بود. همه شرایط تیم اسپانیا را می‌دانستند و از قدرت آنها آگاه بودند.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان در ادامه اظهار داشت: من سعی کردم انگیزه بازیکنانم بالا برود اما آنچه که می‌خواستم نشد. البته از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم و خوشحالم که در دور دوم مسابقات حضور داریم.

وویوویچ در مورد بازی‌های دور دوم گفت: شرایط سختی است. باید به مرحله بعد فکر کنم. بازی‌های آنها را ببینم و آنالیز کنم. مخصوصا باید بازی‌های فرانسه و اسلوونی را آنالیز کنم.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد بازی ایران مقابل اسلوونی که زمانی سرمربی این تیم بوده است، چیست تاکید کرد: من اهل مونته‌نگرو هستم و مقابل این تیم هم بازی کردیم. اگر این مدل نگاه کنیم، همه بازی‌های برای من حکم احساساتی شدن دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسلوونی تیم قوی است و خوب بازی می‌کند. بازیکنان این تیم در بخش‌های مختلف عملکرد خوبی داشتند. ما هم مانند تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم مقابل اسلوونی هم بجنگیم تا مرحله به مرحله بهتر شویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

http://www.abai.ir/News/1/61731
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی