شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:نهم بهمن 1401 ساعت 15:13
کد : 61740

وزارت ورزش

 وزارت ورزش
برگزاری به موقع انتخابات قایقرانی
فدراسیون قایقرانی تا پایان هفته فرصت دارد که دعوتنامه حضور در مجمع انتخاباتی را برای اعضا ارسال کند و این در حالی است که هنوز تایید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا انتخابات فدراسیون قایقرانی قرار است چهارم اسفند برگزار شود. این انتخابات دو کاندیدا دارد و علیرضا سهرابیان و علی‌اصغر محمودی برای تصدی پست ریاست فدراسیون با هم رقابت دارند.

سهرابیان رییس فعلی فدراسیون قایقرانی است و علی‌اصغر محمودی نیز در سمت ریاست تربیت‌بدنی نیروی دریایی سپاه فعالیت می کند. ثبت نام از کاندیداهای انتخابات قایقرانی ۲۵ آبان به پایان رسید و اسامی این دو نفر پس از تایید صلاحیت مدیریتی برای اخذ صلاحیت از دستگاه های نظارتی ارسال شد.

طبق دستورالعمل برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی، اسامی کاندیداها باید ۲۰ روز قبل ازبرگزاری مجمع ارسال شود، در واقع قایقرانی باید حداکثر ۱۴ بهمن دعوتنامه ها را برای اعضای مجمع ارسال کند. از آنجا که ۱۴ بهمن، جمعه و تعطیل رسمی است، این کار باید در ۱۳ بهمن یعنی پنجشنبه انجام شود اما هنوز تایید صلاحیت های این دو کاندیدا از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.

در حالی که تایید صلاحیت ها اعلام نشده است که صلاحیت نظارتی سهرابیان در مرداد سال جاری برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک بررسی و تایید شد. همچنین محمودی نیز در یک نهاد نظامی مشغول به کار است از این رو مشخص نیست که چرا اعلام این تایید صلاحیت‌ها زمان بر شده است.

برگزاری سرموعد انتخابات فدراسیون قایقرانی به نفع ورزشکاران است چون حواشی پیرامون این فدراسیون به وجود نمی‌آید و مهمتر اینکه اگر فدراسیون رییس داشته باشد با برنامه‌ریزی منسجم تری می‌تواند برای کسب سهمیه المپیک و مدال آوری در بازی های آسیایی هانگژو آماده شود.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61740
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی