پنج شنبه 30 فروردين 1403
تاريخ:نهم بهمن 1401 ساعت 15:15
کد : 61741

شکستن رکورد ایران

شکستن رکورد ایران
سانتی‌مترهای طلایی!

ملی‌پوش پرش سه گام ایران در مورد شانس خود برای مدال‌آوری در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا می‌گوید سانتی‌مترها تعیین کننده هستند و نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از ۲۰ تا ۲۳ بهمن در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و هشت ورزشکار ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

حمیدرضا کیا، رکورددار پرش سه گام ایران که سهمیه حضور در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا را به دست آورد، در مورد شرایط آمادگی خود به ایسنا گفت: اردوی تیم ملی در کمپ آفتاب انقلاب آغاز شده، همه شرایط مهیاست و تمرینات خوبی دارم. خوشبختانه برنامه‌هایمان منظم و خوب پیگیری می‌شود.

او در مورد سطح مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: این مسابقات سه سال به دلیل کرونا لغو شد و امسال در سطح بالایی برگزار می‌شود چون اکثر کشورها از جمله چین و ژاپن هم شرکت می‌کنند. من سال‌های گذشته هم ورودی مسابقات را به دست آوردم اما از آنجایی که لغو شدند امکان شرکت نداشتم. امسال برای اولین بار در قهرمانی داخل سالن آسیا شرکت می‌کنم.

کیا در مورد شانس خود برای کسب مدال در قهرمانی آسیا گفت: مسابقات قابل پیش بینی نیست و صدم ثانیه‌ها و سانتی‌مترها نتیجه را مشخص می‌کند، اما تمام تلاشم این است که در مسابقات برون مرزی و مخصوصا قهرمانی آسیا رکورد خوبی از خودم به جای بگذارم و رکورد ایران را ارتقاء بدهم.

او مشکلات مالی را اصلی‌ترین مساله برای ورزشکاران دوومیدانی دانست و بیان کرد: ۹۹ درصد ورزشکاران دوومیدانی مشکل مالی و اسپانسر دارند. باشگاه‌ها هم حمایتی لازم را نمی‌کنند و مبلغ قراردادها خیلی پایین است. از طرفی هنوز قراردادها پرداخت نشده است.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61741
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی