شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:نهم بهمن 1401 ساعت 15:18
کد : 61742

سرپرست فدراسیون سوارکاری:

سرپرست فدراسیون سوارکاری:
ظرفیت استان البرز بسیار بالاست


البرز سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: تعامل بسیار خوبی با باشگاه های سوارکاری در سطح کشور به ویژه استان البرز داریم و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان مشکلات پیش روی باشگاه‌داران را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

رضا زندی در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه سه پرش که به میزبانی باشگاه ایرانمهر چهارباغ و مجموعه شریعتی کرج در حال برگزاری است در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ظرفیت استان البرز در سوارکاری بسیار بالا است. در تلاش هستیم تا در آینده از ظرفیت باشگاه‌های سوارکاری دراین استان که از پتانسیل های بالایی برخوردار هستند در جهت برگزاری مسابقات بیشتر بهره ببریم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری با تقدیر از عملکرد هیات سوارکاری استان البرز تصریح کرد: موقعیت خاص و جغرافیایی استان البرز این پتانسیل را در ورزش سوارکاری ایجاد کرده که فدراسیون با توجه به این پتانسیل‌ها میزبانی کلاس‌های مربیگری و داوری را به استان البرز محول نماید.

زندی با اشاره به اینکه کلاس‌های مربیگری و داوری درجه سه پرش پس از چندین سال توسط کمیته آموزش این فدراسیون تشکیل شد، تصریح کرد: متاسفانه مقوله آموزش مربیگری در سطح کشور در طی این چند سال بسیار مظلوم واقع شد به طوری که تعدادی از استان های ما از داشتن مربی و داور سوارکاری محروم بودند.

وی با تاکید براینکه شرکت کنندگان پس از طی دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته و کسب گواهینامه به باشگاه های سوارکاری معرفی خواهند شد، ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور بیش از ۶۵ شرکت کننده از استان های تهران، البرز، یزد، اصفهان، مرکزی، مازندران و خراسان رضوی تشکیل شد.

دوره مربیگری سوارکاری و داوری درجه سه پرش از ۸ بهمن در استان البرز به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شریعتی و باشگاه ایرانمهر چهارباغ در حال برگزاری است.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61742
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی