جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:دهم اسفند 1401 ساعت 16:15
کد : 61761

ام‌باپه

ام‌باپه
از PSG جدا می‌شود

روزنامه اسپورت اسپانیا نوشت ام‌باپه در صورت ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برگشت برابر بایرن‌مونیخ از تیم فرانسوی جدا خواهد شد.

کیلیان ام‌باپه از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند. این مهاجم فرانسوی قهرمانی و نایب‌قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد. او بارها اعلام کرده است که رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما تاکنون در پاری‌سن‌ژرمن به این رویای خود دست پیدا نکرده است.

پاری‌سن‌ژرمن در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل برابر بایرن‌مونیخ شکست خورده است تا شانسش برای صعود به دور بعد بسیار کم‌رنگ شود.

روزنامه اسپورت اسپانیا نوشت که ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در جبران شکست دیدار رفت برابر بایرن‌مونیخ به مثابه تیری بر قلب تیم پاریسی خواهد بود؛ چرا که باعث می‌شود تا ام‌باپه هم مانند مسی از پاریسی‌ها جدا شود.

طبق ادعای روزنامه اسپورت ام‌باپه در صورت ناکامی با پاری‌سن‌ژرمن در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا این تیم را ترک خواهد کرد. رئال مادرید مدتهاست که به جذب ام‌باپه علاقه دارد و به احتمال خیلی زیاد در صورت جدایی این بازیکن از پاری‌سن‌ژرمن شاهد حضور او در سانتیاگو برنابئو خواهیم بود.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61761
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی