جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:سيزدهم اسفند 1401 ساعت 14:53
کد : 61770
برچسب ها

قهرمان تکواندو

قهرمان تکواندو

قهرمان تکواندو
مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان- قرقیزستان
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در قرقیزستان، تیم تکواندوی ایران با کسب ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابتها شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان، تیم تکواندوی ایران با کسب ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابتها شناخته شد.

تیم تکواندوی ناشنوایان ایران امروز (جمعه ۱۲ اسفند) در بخش مبارزه (کیوروگی) مردان در پنج وزن به رقابت پرداخت و در پایان موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز شد.

وحید زینلی، محمد زعفرانی و بهزاد امیری در بخش مبارزه به مدال طلا دست یافتند و مرتضی رضاصفت و امیرسالار امیری‌فرد برنزی شدند.

در پایان رقابت‌های تکواندو، تیم ایران در مجموع با کسب ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابتها شد.

در رقابت‌های گیوروکی و در وزن ۵۸- کیلوگرم؛ امیرسالار امیری‌فرد در دور نخست مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند و برنزی شد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم؛ مرتضی رضاصفت دور با شکست برابر حریف ازبکستانی به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۸- کیلوگرم؛ وحید زینلی با برتری برابر حریف قزاقستانی به فینال راه یافت که به دلیل عدم حضور حریف ازبکستانی به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴- کیلوگرم؛ بهزاد امیری در دور نخست موفق شد حریف اهل کره جنوبی را شکست دهد و در فینال نیز با برتری برابر حریف قرقیزستان طلایی شد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم؛ محمد زعفرانی کار خود را با پیروزی برابر حریف قزاقستانی آغاز کرد و در ادامه با شکست حریفی از ازبکستان به مدال طلا رسید.

تیم ملی ناشنوایان ایران در سه رشته تکواندو، جودو و کشتی فرنگی و آزاد در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت کرده است که رقابت های جودو از فردا شنبه ۱۳ اسفند آغاز می شود.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61770
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی