پنج شنبه 9 فروردين 1403

تغییر عجیب ساعت بازی

 تغییر عجیب ساعت بازی
بافق باخت اما قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد
تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با وجود شکست در دومین دیدار فینال قهرمان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر زنان شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، دومین دیدار فینال لیگ برتر هندبال زنان امروز ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۲:۰۰ در تالار هندبال فدراسیون هندبال میان دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون انجام شد که تیم شاملی کازرون توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ به برتری برسد اما بافق به عنوان قهرمانی رسید.

بافق در اولین دیدار فینال با نتیجه ۳۶ بر ۲۸ به برتری رسیده بود و چون دو دیدار رودررو مرحله گروهی را بافق برده بود با تفاضل گل بیشتر در دو بازی فینال توانست قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر زنان شود.

این سومین حضور تیم بافق در لیگ برتر هندبال و اولین قهرمانی این تیم است‌. تیم بافق امسال به عنوان نماینده ایران به مسابقات قهرمانی آسیا کره رفت و عنوان چهارمی آسیا و سهمیه جهانی را کسب کرد.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود کازرون به پایان رسیده بود. تیم کازرون در ترکیب اصلی خود از یک بازیکن روس بهره برد و همچنین با سیوهای خوب دروازه‌بانش توانست از اواسط نیمه دوم اختلاف بازی را به عدد ۸ برساند اما از اواسط نیمه دوم این اختلاف رفته رفته کمتر شد.

دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال زنان با درخواست و توافق دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهید چمران لارستان انجام نشد و این دو تیم با تصمیم کمیته مسابقات عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

با اعلام فدراسیون این دیدار قرار بود ساعت ۱۴:۰۰ برگزار شود که به دلیل حضور مریم کاظمی‌پور در محل مسابقات ساعت برنامه تغییر کرد و این تغییر برنامه سبب شد بسیاری از رسانه‌ها به این دیدار مهم لیگ برتر دیرتر برسند.

مریم کاظمی‌پور، میترا نوری و تماشاگران کمی در سالن مسابقه حضور داشتند.

*رده‌بندی کامل تیم‌های لیگ برتر هندبال زنان:

۱ - سنگ آهن بافق

۲- شاملی کازرون

۳ - فولاد مبارکه سپاهان

۳- شهید چمران لارستان

۵- فولاد هرمزگان

۶- شیشه قزوین

۷- شهرداری ماهان کرمان

۸- غدیر ملایر

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71827
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی