جمعه 10 فروردين 1403

رئیس تاتنهام مشخص کرد

رئیس تاتنهام مشخص کرد
تکلیف هری کین را
رئیس باشگاه تاتنهام به هری کین اعلام کرده است که یا باید در تیم باقی بماند و یا اینکه راهی تیمی خارج از لیگ جزیره شود.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میرور، با وجود آنکه تاتنهام فصل خوبی را در لیگ برتر انگلیس تجربه نکرد اما هری کین مثل همیشه درخشید و توانست ۳۰ گل برای این تیم به ثمر رساند. البته با این حال این ارلینگ هالند بود که عنوان آقای گلی را به دست آورد.

هری کین در طول دوران حضورش در تاتنهام هرگز جامی به دست نیاورده است و این باعث شده تا او به جدایی از تیم در تابستان فکر کند. البته او یک فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد و کار آسانی برای جدایی ندارد.

روزنامه دیلی میرور در گزارش خود از پیام دانیل لیفی به هری کین سخن به میان آورد و نوشت: آقای رئیس به هری کین اعلام کرده است که یا باید در تاتنهام باقی بماند و یا اینکه به خارج از لیگ جزیره برود.

رئیس باشگاه تاتنهام به صراحت به هری کین گفته که اجازه پیوستن او به هیچ یک از تیمهای مدعی در لیگ جزیره را نمی‌دهد و به این ترتیب منچستر یونایتد باید به دنبال گزینه جدیدی برای تقویت خط حمله خود باشد.

باشگاه منچستر یونایتد مدتها است که به جذب هری کین علاقه دارد اما تجربه نشان داده است که رئیس این باشگاه اجازه پیوستن ستاره های تیم به مدعیان لیگ جزیره را نمی‌دهد. پیش از این هم گرت بیل، لوکا مودریچ و اریکسون که مورد توجه تیم های بزرگ لیگ جزیره بودند در نهایت مجبور به ترک این لیگ شدند. البته اریکسن بعد از تجربه‌ای ناموفق در اینتر به منچستر یونایتد پیوست.

باتوجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد هری کین با تاتنهام باقی مانده است این باشگاه برای جلوگیری از جدایی مجانی کاپیتان خود در تابستان سال بعد مجبور به فروش او در تابستان سال جاری است. از بایرن مونیخ و رئال مادرید به عنوان مشتریان جدی این بازیکن سخن به میان می آید.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71857
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی