جمعه 10 فروردين 1403

تلاش می‌کنم

تلاش می‌کنم
برای مدال بازی‌های آسیایی
استاده فیده زنان می‌گوید برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی همه تلاشش را خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا در مورد شرایط تیم ملی شطرنج و جذب مربی خارجی : فعلا حضور مربی خارجی قطعی نیست ولی انتخابی تیم ملی دو هفته قبل در کرمان انجام شد. سه نفر اول به تیم ملی راه یافتند. من هم سوم شدم و به تیم ملی راه یافتم. در این شرایط در بازی‌های آسیایی هم حضور خواهم داشت.

استاد فیده زنان در مورد حضور در بازی‌های آسیایی نیز گفت: خداراشکر در این دور از بازی‌های آسیایی شطرنج هم حضور دارد و من هم می‌توانم برای اولین بار این سطح از مسابقات را تجربه کنم.

اصغرزاده در پاسخ به این سوال که آیا انتظار کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود دارد؟ گفت: همه تلاش خود را می‌کنم. چهار ماه هم زمان داریم که تمرین کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

عضو تیم ملی شطرنج ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج زون غرب آسیا گفت: خداراشکر توانستم در این مسابقات مقام اول را کسب کنم. سطح مسابقات بالا بود و همه بازیکنان خوب منطقه حضور داشتند و خوشحالم که توانستم نتیجه خوبی بگیرم. بیشتر حریفان من در این مسابقات ایرانی بودند ولی بازیکنانی از کشورهای عراق و سوریه هم حضور داشتند.

وی افزود: با قهرمانی در مسابقات زون غرب آسیا سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کردم. این مسابقات مردادماه در باکو برگزار می‌شود. من تاکنون افتخار حضور در جام جهانی را نداشتم و خوشحالم که در این سطح مسابقات بازی خواهم کرد.

استاد فیده زنان در پاسخ به این پرسش که چه مسابقات دیگری پیش رو دارد، گفت: جام جهانی باکو نزدیک است و حدود دو ماه دیگر آغاز می‌شود. فکر نمی‌کنم دیگر در این زمان در مسابقه‌ دیگری شرکت کنم و باید همه وقتم را برای تمرینات و آمادگی در مسابقات بگذارم.

اصغرزاده در پایان گفت: شطرنج از رشته‌های پرهزینه است و متاسفانه همه هزینه‌ها هم بر عهده شطرنج‌باز و خانواده‌اش است. من ۱۰ سال است که شطرنج را شروع کرده‌ام و همه هزینه‌ها برعهده خودم است. همیشه یک مربی شخصی داشتم و آقای مزدک بختیاری مربی من است.

انتهای پیام
 

http://www.abai.ir/News/1/71864
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی