پنج شنبه 9 فروردين 1403
بهره‌برداری از خانه کشتی شهید صدرزاده به مدت ۲۰ سال رایگان شد

بهره‌برداری از خانه کشتی

بهره‌برداری از خانه کشتی
خانه کشتی شهید صدرزاده به مدت ۲۰ سال رایگان شد
بهره‌برداری از خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» که به تازگی از سوی فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته است، به مدت ۲۰ سال رایگان شد.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، فدراسیون کشتی در راستای تحقق یکی از اهداف بلند مدت خود و در جهت حمایت از تیم‌های ملی کشتی و آینده‌نگری برای تضمین مکان‌های تمرینی این تیم‌ها، نسبت به بازسازی اماکن خود اقدام کرد که یکی از اقدامات بعمل آمده بازسازی و نوسازی کامل خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

بر این اساس کار بازسازی این خانه کشتی در چندین مرحله و با هزینه حدودی ۳۰ میلیارد تومان به پایان رسید.

با توجه به اینکه این فضای ورزشی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و فدراسیون کشتی نیز می‌بایست مبلغ بالایی را بابت اجاره سالانه خانه کشتی به شرکت مذکور پرداخت می‌کرد، طبق توافقی که بین طرفین بعمل آمد، مقرر شد؛ بابت هزینه کرد فدراسیون کشتی برای نوسازی خانه کشتی، حق بهره‌برداری از آن به مدت ۲۰ سال به صورت رایگان (به صورت BOT) در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد.

پیش از این نیز حق بهره‌برداری خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» بعنوان محل تمرین تیم‌های ملی کشتی و خانه کشتی مهندس «توفیق جهان‌بخت» طبق توافق بعمل آمده (به صورت BOT) به ترتیب به مدت ۱۴ و ۱۸ سال و به صورت رایگان در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته بود.

فدراسیون کشتی اعلام کرد که به زودی گزارش حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای آماده‌سازی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی به وزارت ورزش اعلام و پیگیری لازم برای انعقاد قرارداد BOT این کمپ نیز بعمل خواهد آمد.

http://www.abai.ir/News/1/61054
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی