جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:دهم ارديبهشت 1401 ساعت 16:57
کد : 61330

تاکید رییس‌جمهوری

تاکید رییس‌جمهوری
بر اجرای عدالت ورزشی
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رییس‌جمهوری تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی دارند گفت: جوانان ورزشکار در بهترین زمان عصاره وجودی خود را برای کشور گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را رفع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا، سیدحمید سجادی امروز شنبه در دیدار با ملی‌پوشان وزنه‌برداری، اظهار داشت: باعث افتخار است که در خدمت ملی‌پوشان وزنه‌برداری آقایان و بانوان هستیم و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی ملی‌پوشان قرار گرفتیم. قطعا ورزشکاران دوست دارند که مسئولین به آنها اهمیت دهند.

وی افزود: شب گذشته با جمعی از ورزشکاران در خدمت رییس‌جمهور بودیم که در این نشست تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی شد. اینکه ورزشکاران مشکل تمرینی و معیشتی نداشته باشند، جوانان ورزشکار در بهترین زمان عصاره وجودی خود را برای کشور گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران شانس پیراهن تیم ملی و رفتن روی سکو را ندارند ولی قطعا همه این ورزشکاران عمر خود را در ورزش گذاشته‌اند و می‌بایست به همه ورزشکاران توجه شود و در تلاش هستیم که به همه آنها در همه سطح رسیدگی کنیم.

سجادی تصریح کرد: سند تحول ورزش را طبق دستور رئیس جمهور در دست اقدام داریم و به زودی با تکمیل آن گام‌های مثبتی در همه رشته‌ها برداشته خواهد شد. طبق این سند تحول، سعی داریم که برای همه رشته‌ها چه در بخش آقایان و چه بانوان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و ورزشکاران ما دچار کمبودی نباشند.

وی گفت: امسال سال پرکاری را در پیش داریم و با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو باید رشته‌های مختلف به آمادگی کامل برسند که بتوانیم در این بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. آمادگی و کسب موفقیت در هانگژو سرمنشا موفقیت در المپیک بعدی خواهد بود. گام‌هایی که امسال برمی‌داریم برای سال‌های آینده بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

http://www.abai.ir/News/1/61330
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی