پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:ششم شهريور 1401 ساعت 15:24
کد : 61535

مجموعه چوگان «قصر فیروزه»

مجموعه چوگان «قصر فیروزه»
کار مجموعه چوگان به دادسرا کشید!

پرونده مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به دادسرای کارکنان دولت رفته است و اختلاف به وجود آمده بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون چوگان از طریق این دادسرا، حل می‌شود.

ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان به گزارش پایگاه خبری آبا و به نقل از ایسنا ، ‌درباره آخرین وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) پس از اختلاف به وجود آمده با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اظهار کرد: پرونده مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش به دادسرای کارکنان دولت رفته و شرکت مربوطه مدعی است تصرف در اموال دولتی از سوی فدراسیون چوگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فدراسیون چوگان تصرفی در اموال دولت انجام نداده است و معتقد هستیم بر اساس قرارداد با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش عمل کرده‌ایم.

رییس فدراسیون چوگان با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تلاش برای اثبات تخلف به دلیل تصرف در اموال دولتی است، عنوان کرد: فدراسیون چوگان لایحه و دفاعیه خود را ارائه کرده است.

نوزایی با اشاره به اینکه بارها به وزیر ورزش و جوانان اعلام کردیم درست نیست مسائل داخلی ورزش به دادسرا کشیده شود، ادعا کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز این مسئله را به رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرده است اما متاسفانه به دستورات و تاکیدات وزیر توجهی نشد و احتمالا تا هفته آینده در این خصوص اعلام رای می‌شود.

وی افزود: قبل از اینکه مسئله به دادسرا کشیده شود، تفاهمی بین فدراسیون چوگان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدنظر قرار گرفت و تصمیم بر این شد ۵۰ درصد مجموعه قصر فیزوه در اختیار فدراسیون و ۵۰ درصد دیگر آن در اختیار شرکت توسعه قرار گیرد اما متاسفانه تفاهم‌نامه مذکور به امضا نرسید و پرونده را به دادسرای کارکنان دولت برده‌اند.

رییس فدراسیون چوگان خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود از ۴۶ هکتار مجموعه ذی ربط، تنها حدود ۲۰ هکتار در اختیار فدراسیون چوگان قرار گیرد که شامل ۲ زمین چمن ۶ هکتاری جمعا به مساحت ۱۲ هکتار و نیز ۶ هکتار فضای روباز بود که با توجه به عدم امضای تفاهم‌نامه صورت گرفته از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، باید منتظر رای دادسرای کارکنان دولت بود.

http://www.abai.ir/News/1/61535
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی