سه شنبه 28 فروردين 1403

ارزش جدید فوق ستاره‌ها

ارزش جدید فوق ستاره‌ها
بعد از جام جهانی قطر

ترانسفرمارکت اقدام به ارزش‌گذاری جدید فوق ستاره‌های دنیای فوتبال بعد از جام جهانی قطر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، بازیکنان زیادی در جام جهانی قطر، توجه‌ها را به خود جلب کردند. بعد از پایان این رقابت‌ها ترانسفرمارکت ارزش بازاری این بازیکنان را به روز کرده است.

جام جهانی را بیهوده بزرگ‌ترین صحنه دنیای فوتبال نمی‌نامند. کسانی که عملکرد قوی در مسابقات نشان می‌دهند، ارزش خود را افزایش می‌دهند. در جام جهانی که اخیراً در قطر به پایان رسید نیز همین گونه بود. به همین دلیل است که پورتال Transfermarkt ارزش جدیدی برای بازیکنان تعیین کرده است.

کیلیان ام‌باپه بیش‌ترین افزایش ارزش بازار را به ثبت رساند. بهترین گلزن جام جهانی ۲۰ میلیون یورو افزایش قیمت یافت. ارزش جدید این فوق ستاره فرانسوی به ۱۸۰ میلیون یورو رسیده است. به این ترتیب این بازیکن فرانسوی بار دیگر از ارلینگ هالند (۱۷۰ میلیون) پیشی گرفت و بار دیگر ارزشمندترین بازیکن در جهان شد.

انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی بنفیکا نیز مثل ام‌باپه ۲۰ میلیون یورو به قیمتش اضافه شد و به این ترتیب او در حال حاضر با ارزش بازاری ۵۵ میلیون یورو در لیست قرار دارد. هم‌چنین جولیان آلوارز، مهاجم منچسترسیتی ارزش خود را با ۱۸ میلیون یورو افزایش به ۵۰ میلیون یورو رساند.

در بین بازیکنان بوندسلیگا، یوسکو گواردیول، مدافع میانی لایپزیگ ارزش خود را با افزایش ۱۵ میلیون یورویی به ۷۵ میلیون یورو رساند و اکنون در لیست باارزش‌ترین مدافعان میانی‌ جهان در کنار روبن دیاس، بازیکن پرتغالی منچسترسیتی قرار دارد.

ارزش جود بلینگام نیز با ۱۰ میلیون یورو افزایش به ۱۱۰ میلیون یورو رسید که ارزشمندترین بازیکن بوندسلیگا و رتبه چهارم در جهان است. دایوت اوپامکانو، مدافع بایرن نیز ارزش خود را ۱۰ میلیون یورو افزایش داد و به ۶۰ میلیون یورو رساند.

۵ بازیکن با ارزش بعد از پایان جام جهانی به شرح زیر است:

۱- کیلیان ام‌باپه ۱۸۰ میلیون یورو

۲- جود بلینگام ۱۱۰ میلیون یورو

۳- بوکایو ساکا ۱۰۰ میلیون یورو

۴- آورلین شوامنی ۹۰ میلیون یورو

۵- یوسکو گواردیول ۷۵ میلیون یورو

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61713
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی