پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
تاريخ:يازدهم آذر 1399 ساعت 16:25
کد : 175

درس اسکولینگ سنگاپوری به مایکل فلپس

درس اسکولینگ سنگاپوری به مایکل فلپس

درس اسکولینگ سنگاپوری به مایکل فلپس
درس اسکولینگ سنگاپوری به مایکل فلپس
شناگر 21 ساله سنگاپوری در حضور دارنده 22 مدال طلای المپیک، موفق به کسب مدال طلا در 100 متر پروانه شد ......

درس اسکولینگ سنگاپوری به مایکل فلپس


شناگر 21 ساله سنگاپوری در حضور دارنده 22 مدال طلای المپیک، موفق به کسب مدال طلا در 100 متر پروانه شد.

داستان مایکل فلپس سرانجام تمام شد. او آخرین مسابقه انفرادی دوران ورزشی خود را به جوزف اسکولینگ 21 ساله از سنگاپور باخت. او از این باخت خیلی خسته و ناراحت نبود چون پیش از این 22 مدال طلای المپیک را کسب کرده بود. اما اسکولینگ از اولین مدال خودش بسیار خوشحال بود.

فلپس گفت "مطمئنا خوشحال نیستم، هیچکس دوست ندارد ببازد اما به جوزف افتخار میکنم". او اضافه کرد "من میخواستم ورزش شنا را تغییر دهم و امروز دیدیم که با وجود افرادی مثل جوزف شاهد این تغییرات هستیم".او گفت که همیشه در فکر این بوده که به بچه ها آموزش دهد که به خودشان باور داشته باشند و نترسند و حد و اندازه خواسته ها و رویاهایشان به بزرگی آسمان باشد و این دقیقا کاری است که امروز جوزف اسکولینگ انجام داد.

اسکولینگ گفت " شنا کردن، قدم زدن و خوشحالی کردن کنار او را تا آخر عمر به خاطر میسپارم" اسکولینگ و فلپس برای مدت زیادی است که همدیگر را میشناسند. آن ها اولین بار در سال 2008 ملاقات کردند زمانی که تیم آمریکا برای آماده سازی المپیک چین در سنگاپور کمپ زده بود.

اسکولینگ در ادامه افزود "آن ها به باشگاهی آمدند که من تمرین میکردم" در آن زمان جوزف صبح زود در حال کار بر روی مقاله ای بود. "هنگامی که فلپس وارد شد همه شروع فریاد زدن کردند که او مایکل فلپس است! و من هم واقعا میخواستم یک عکس با او داشته باشم"

فلپس گفت "آن صبح را به سختی به یاد می آورم، اسکولینگ چهره با مزه ای داشت و من خیلی شوک شده بودم". هشت سال بعد از آن عکس اسکولینگ توانست با رکورد 50.39 ثانیه رکورد المپیک که فلپس در سال 2008 ثبت کرده بود را بشکند
منبع مدال وان و سایت ایرنا

http://www.abai.ir/News/1/175
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی