شنبه 8 ارديبهشت 1403

بهبود دقت ضربات

بهبود دقت ضربات
در فوتبال با کمک یک مربی هوشمند
یک مربی هوشمند فوتبال به شما اجازه می‌دهد برای بهبود بازی خود به صورت آن ضربه بزنید.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، یک وسیله تمرینی جدید از افراد بازیکن فوتبال بهتری می‌سازد، حتی اگر به تنهایی تمرین کنند. این دستگاه وون ساکر (Voon Soccer) نام دارد و به صورت الکترونیکی عملکرد فرد را در ده‌ها تمرین مختلف ارزیابی می‌کند.

به نقل از نیواطلس، وون ساکر توسط کارآفرینان اسپانیایی جوزبا زوبلدیا (Joseba Zubeldia) و آسیر اکستباریا (Asier Etxebarria) ایجاد شده است. این دستگاه یک نسخه «هوشمند» از یک ابزار آموزشی موجود است که به عنوان ریباندر (rebounder) شناخته می‌شود.

بهبود دقت ضربات در فوتبال با کمک یک مربی هوشمند

در حالی که اکثر ریباندرها مسطح هستند و توپ‌های فوتبال را به بیرون پرتاب می‌کنند، وون دارای یک ماژول الکترونیکی به شکل یک صفحه دایره‌ای شکل قابل جابجایی به نام دات (Dot) است. این واحد به صورت بی‌سیم با یک اپلیکیشن در تلفن هوشمند از طریق بلوتوث ارتباط برقرار می‌کند و از حسگرهای یکپارچه برای تشخیص برخورد توپ در هر نقطه از ریباندر استفاده می‌کند.

کاربر شروع به انجام تمرین می‌کند و با توپ به آن نقطه ضربه می‌زند. این نقطه با حلقه‌ای از ال‌ای‌دی‌ها در رنگ‌ها و الگوهای مختلف نمایان می‌شود. ضربات موفقیت آمیز با پخش یک صوت همراه هستند.

بهبود دقت ضربات در فوتبال با کمک یک مربی هوشمند

پس از اتمام تمرین، کاربر نمره عملکرد خود را در اپلیکیشن بررسی می‌کند. این امتیاز متشکل از معیارهایی مانند سرعت واکنش، سرعت ضربه، نیروی ضربه، تعداد ضربه‌ها و زمان سپری شده بین ضربه‌هاست. این اپلیکیشن همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیشرفت خود را در طول زمان نظارت کنند و ببینند در کدام مهارت‌ها بیشتر نیاز به بهبود دارند.

دات ضد ضربه و مقاوم در برابر آب است و ادعا می‌شود که برای هر دو ساعت شارژ باتری بسته به میزان استفاده از پنج تا ۳۰ ساعت کار می‌کند. این ریباندر را می‌توان روی زاویه ۶۰ یا ۹۰ درجه تنظیم کرد و دارای پایه‌هایی برای استفاده در چمن یا پیاده‌رو است.

http://www.abai.ir/News/1/72228
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی