دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

بسکتبال با ویلچر ایران با ترکیه

بسکتبال با ویلچر ایران با ترکیه
برگزاری اردوی مشترک مردان
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های باشگاهی ترکیه قبل از شرکت در آخرین مرحله مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس خبر داد.

محمدرضا دستیار به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال با ویلچر برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات انتخابی پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات انتخابی پارالمپیک پاریس ۲۴ فروردین در فرانسه برگزار می شود و تا ۲۸ فروردین ادامه دارد.

وی گفت: برای آمادگی بهتر جهت شرکت در این مسابقات، روز شنبه ۱۸ فروردین به ترکیه می‌رویم و به مدت ۳ روز با تیم های باشگاهی ترکیه دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

دستیار از حضور ۷ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس خبر داد و افزود: این بازیکنان در بهترین تیم های باشگاهی اروپا بازی می‌کنند و از آمادگی بالایی برای شرکت در مسابقات انتخابی پارالمپیک پاریس برخوردارند.

دستیار تصریح کرد: در مرحله گروهی مسابقات انتخابی کسب سهمیه ۳ بازی با تیم های هلند، فرانسه و کانادا خواهیم داشت، تلاش بر این است که به عنوان تیم اول یا دوم از گروهمان صعود کنیم تا در مرحله حذفی بازی راحت تری داشته باشیم. البته در حذفی اولین بازی را ببریم موفق به کسب سهمیه خواهیم شد.

وی درباره وضعیت امکانات برای آماده سازی تیم گفت: بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند، حتی از نظر تجهیزات نیز بازیکنان دیگر مشکل ویلچر ندارند و فدراسیون هر گونه امکانات اعم از سالن بدنسازی، استخر، درمانگاه، مشاور تغذیه، روانشناس و... در اختیار بازیکنان قرار داده و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: هر چند شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم اما اگر سهمیه را در پاریس کسب کنیم فرصت بسیار خوبی برای آماده سازی بازیکنان با حضور لژیونرها تا پارالمپیک پاریس داریم. قطعا اگر به پارالمپیک اعزام شویم جزو ۴ تیم برتر خواهیم بود.

وی در پایان گفت: هر چند در مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در گروه سختی قرار داریم اما ما نیز از بازیکنان قدبلند با توان بدنی خوبی برخورداریم و تلاش بر این است که با استفاده از بلندی قد بازیکنان خود امتیاز لازم را کسب کنیم تا سهمیه را به راحتی از دست ندهیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72234
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی