جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاريخ:پانزدهم دی 1399 ساعت 21:51
کد : 20219

۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی در اراک پلمب شد

۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی در اراک پلمب شد

 ۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی در اراک پلمب شد
۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی در اراک پلمب شد
۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی در اراک پلمب شد


اراک- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: ۱۵ باشگاه متخلف بدنسازی که از مقررات و دستورالعمل های ستاد کرونای استان مرکزی سرپیچی کردند پلمب شدند.
احسان فردوسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی روزهای گذشته حدود ۱۵ باشگاه بدنسازی متخلف توسط بازرسان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک شناسایی و پلمپ شدند و صورتجلسه های تنظیم شده به دادستان و فرمانداری این شهرستان ازجاع شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۸۵۰ مورد بازدید از باشگاه‌ها صورت گرفته است، اظهار کرد: صورتجلسه، اعلام، توبیخ، کمیته انضباطی و همچنین پلمب و اعلام به مراجع ذیصلاح و قضائی از اقدامات این اداره در بحث بازرسی باشگاه‌ها بوده است.

فردوسی با بیان اینکه لیستی در حدود ۴۰ باشگاه و مکان ورزشی با پیوست «اقدام علیه امنیت سلامت جامعه» آماده شده است، افزود: متأسفانه باشگاه‌های ورزشی با توجه به عدم تمکین و سماجت بر فعالیت علیرغم تذکر، توجیه، مراجعه و پلمپ به فعالیت ادامه دادند که این باشگاه‌ها به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد و در کمیسیون ماده ۵ مجوز باشگاه‌ها در خصوص ابطال پروانه فعالیت مورد بازبینی و تصمیم گیری قرار می‌گیرند.


مهرنیوز

http://www.abai.ir/News/1/20219
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی