جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاريخ:پانزدهم دی 1399 ساعت 21:58
کد : 20221

برترین کمانداران فارس معرفی شدند

برترین کمانداران فارس معرفی شدند

برترین کمانداران فارس معرفی شدند
برترین کمانداران فارس معرفی شدند

برترین کمانداران فارس معرفی شدند

برترین کمانداران فارس معرفی شدند
تجلیل از نجمه آبیتن و زهرا دهقان دو ورزشکار شیرازی شرکت کننده در المپیک 2008پکن و 2012 لندن
شیراز-ایرنا- پیکارهای تیراندازی با کمان استان فارس در ۲ رشته ریکرو و کامپوندبرگزار شد و برترین‌های آن معرفی شدند.

رییس هیات تیرو کمان استان فارس، شنبه به ایرنا گفت: در این رقابت‌ ها که در سالن نصیری شیراز برگزار شد، ۵۰ کماندار از این استان شرکت داشتند.

علی روزیطلب اظهار داشت: در رشته ریکرو بانوان و در رده سنی نوجوانان، راضیه بنایی از فسا، آیسا یگانه فر از جهرم و ریحانه مولایی از گراش به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در رده سنی بزرگسالان هم فاطمه محمدی از گراش نشان طلا کسب کرد، زهره گویا از شیراز مدال نقره گرفت و طیبه ریحانی هم از شیرازبه مدال برنز بسنده کرد.

وی افزود: در ریکرو آقایان و در رده سنی نوجوانان، سینا کهزادی از شیراز، محمد یاسین بنایی از فسا و محمد هادی مولایی از گراش سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده بزرگسالان هم سعید محمدی از گراش قهرمان شد، محمد فلاح و حسین قربانی هر 2 از شیراز عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

به گفته روزیطلب، در رشته کامپوند نوجوانان هم علی تقی پور از کازرون اول شد و در رده بزرگسالان نیز رسول طاهری از جهرم، علی اصغر جوینده از شیراز و امیرحسین طاهری از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

او بیان کرد: همچنین در رشته کامپوند بانوان بزرگسال هم، سارا بنیانی از شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا مرادیان از جهرم نایب قهرمان شد و مریم علی‌آبادی از شیراز هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات تیر و کمان فارس ادامه داد: در حاشیه بر گزاری این رقابت‌ها نیز از نجمه آبتین، نخستین بانوی ورزشکار شیرازی در المپیک ۲۰۰۸ پکن و زهرا دهقان در المپیک ۲۰۱۲ لندن تجلیل شد.



منبع سایت قطره

http://www.abai.ir/News/1/20221
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی