جمعه 21 ارديبهشت 1403
تاريخ:چهاردهم بهمن 1399 ساعت 18:13
کد : 50303

دو و میدانی

دو و میدانی‌کاران کرمانشاهی ۹ مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند

دو و میدانی‌کاران کرمانشاهی ۹ مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند
دو و میدانی‌کاران کرمانشاهی ۹ مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند
کرمانشاه- ایرنا- دو و میدانی‌کاران کرمانشاهی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم‌ ملی برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا، ۹ مدال رنگارنگ کسب کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با شرکت ۲۹ استان، ۳۰ تیم و ۱۶۵ ورزشکار و در بخش بانوان با شرکت ۱۵ استان، ۱۶ تیم و ۷۰ ورزشکار در ۱۱ ماده انفرادی و ۲ ماده امدادی از تاریخ ۳۰ دی تا ۲ بهمن ماه سال ۹۹ در خوزستان برگزار شد.

در تیم منتخب دو و میدانی کارگران استان کرمانشاه (آقایان و بانوان) که در این رقابت‌ها موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۶ برنز شدند، «محمد ماهیدشتی» در ماده ۴۰۰ متر و «مهدیس رحیمی» در ماده ۱۰۰ متر با کسب مدال طلا در جایگاه نخست ایستادند.

«سبا اکبری» در ماده ۱۵۰۰ متر مدال نقره گرفت و «زهرا شاه‌محمدی» در پرش طول، «مبینا میرزایی» در ماده پرتاب وزنه و در ماده دو امدادی ۴۰۰*۴ متر آقایان «مهدی اسماعیلی»، «مرصاد مهدویان»، «امیرحسین غلامی» و «محمد ماهیدشتی» گردن‌آویز برنز را از آن خود کردند.

در پایان مسابقات استان مازندران در بخش آقایان به مقام قهرمانی رسید، همچنین خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش بانوان هم تیم اصفهان اول شد و تیم‌های اردبیل و خوزستان در جایگاه دوم و سوم ایستادند و نفرات برتر هر ماده با تایید فدراسیون برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا به اردوی تیم ملی فراخوانده می شوند.

این مسابقات اولین رویداد کشوری ورزش کارگری پس از شیوع کرونا بود که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و در ۲ ماده رقابت تنگاتنگی بین شرکت کنندگان به وجود آمد؛ ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقات از تمامی شرکت کنندگان حاضر در این پیکارها تست کرونا گرفته شد و تمام موارد پروتکل های بهداشتی در جریان رقابت ها اجرا شد.

«رضا بوعذار» رییس انجمن دوومیدانی هیات کارگری کشور گفت: این پیکارها در بالاترین سطح برگزار شد و رکوردهای خوبی به ثبت رسید و ورزشکاران استان ها عملکرد خوبی داشتند که در برخی از ماده ها هم خیره کننده ظاهر شدند.





irnanews


 

http://www.abai.ir/News/1/50303
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی